Gå til innhold

dersom 4 barn ble fjernet fra hjemmet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... og en av grunnene (der er mange) er at barna stadig introduseres for nye og midlertidige menn, ville du da logget ut av alle datingsidene, eller ville du reklamert for kveldens erobring på din vidåpne Facebook vegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg først ikke greid å beholde barna mine hjemme, hadde jeg kanskje ikke greid å tenke ut hva som var lurest av de nevnte alternativene heller ;)

Anonymous poster hash: 328d2...c4c
Skrevet

.... og en av grunnene (der er mange) er at barna stadig introduseres for nye og midlertidige menn, ville du da logget ut av alle datingsidene, eller ville du reklamert for kveldens erobring på din vidåpne Facebook vegg?

Huff, nei!! Hvem gjelder dette? :(

Anonymous poster hash: 1ba17...177

Skrevet

Må si jeg undres over dette innlegget. Hva vil du frem til?

Skrevet

Nei, men det virker jo ikke som denne moren har gode antenner så blir vel feil å tro hun skal skjerpe seg på kun et område?!

Jeg jobber i skolen og kan love dere at mange barn sliter med å møte mange erobringer/ mulige steforeldre, stebesteforeldre osv. Det i seg selv er, desverre ikke grunn nok til at bv griper inn. Det har jeg prøvd, og desverre hadde det lite å si.

Anonymous poster hash: b960e...535
Skrevet

Svare burde så klart være opplagt..

...så hva vil du egentlig fram til?

Anonymous poster hash: 50045...cf9

Skrevet

Må si jeg undres over dette innlegget. Hva vil du frem til?

Bare utblåsning av frustrasjon. Det gjelder en bekjent. Jeg prøver å gi råd og hjelpe henne, men hun svarer bare at barnevernet er korrupt og slemt og ute etter å ta henne, og durer på som før...

Er jeg helt på jordet eller er det normalt å ikke kunne være uten mannfolk mer enn noen uker dersom det kan hjelpe deg med å få tilbake ungene dine????

Skrevet

men hun svarer bare at barnevernet er korrupt og slemt og ute etter å ta henne, og durer på som før...

Er det ikke det de alle sier? ;)

Anonymous poster hash: c8e67...69f

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det burde jo være åpenlyst hva svaret er.. Men når hun er fratatt barna, og likevel velger å "brife erobringer" i all offentlighet, så har hun jo da valgt erobringene fremfor barna.. Med andre ord: Det er ikke stort du kan gjøre med dette..

Skrevet

men hun svarer bare at barnevernet er korrupt og slemt og ute etter å ta henne, og durer på som før...

Er det ikke det de alle sier? ;)

Anonymous poster hash: c8e67...69f

Jo, det er vel det. Jeg har aldri stått på denne siden før (jobber i barnehage og er vant til å sitte på den mer "profesjonelle" siden av bordet) innbilte meg at det ville være enklere å nå gjennom til noen på den private/personlige siden.... men jeg er visst fienden, for hun gjør ikke noe galt. Jeg spurte til slutt om hvem hun mistenkte for å betale barnevernet for å ta ungene ut av hjemmet siden hun mener de er korrupte, men mistenker at hun ikke vet hva ordet korrupt betyr.....

Skrevet

Bør hun egentlig få ungene tilbake? Høres ikke ut som hun er i stand til å sette andre enn seg selv først...

Skrevet

Du virker som et ganske oppegående menneske, Skjotta. Hvorfor har du slike venner? 

Anonymous poster hash: 3c1d6...544
Skrevet

Du virker som et ganske oppegående menneske, Skjotta. Hvorfor har du slike venner?

Anonymous poster hash: 3c1d6...544

Vi gikk på barneskolen sammen. Hun plastrer hele dramatikken ut på Facebook. .. en av de som prøver å vaguebooke men så ikke klarer å gulpe opp hele situasjonen i ett temmelig fargerikt språk, utover hele veggen min... hun ber om råd, men bruker dem ikke. Vil antakelig ikke ha noe annet enn klapp på skulderen og bekreftelse på at barnevernet er onde og hun er årets mor...

Skrevet

Bør hun egentlig få ungene tilbakemeldinger? Høres ikke ut som hun er i stand til å sette andre enn seg selv først...

Jeg innbilte meg at dette ville være en vekker for henne... inspirasjon til ett nytt og bedre liv....

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Da tenker jeg at det nok dessverre er til det beste for de barna å bo et annet sted.

Stakkars små, ble søskenflokken splittet? Det er vel få som kan ta inn 4 ekstra barn i et fosterhjem.

Skrevet

De ble delt... 2 og 2 helsøsken. Ja, synd og skam men er redd de har det bedre nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...