Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Det har ikke jeg :-( Anonymous poster hash: 6be9b...991
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Er det kanskje bare lærere som har? Anonymous poster hash: 6be9b...991
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Det er vel ikke vanlig å ha høstferie, er bare skolebarn og lærere som har det... Men de fleste av oss har jo 4-5 uker ferie i året da og velger selv når disse tas ut. Jeg tar som regel en dag eller to i høstferien og det gjør mannen også, så da slipper ungene ha 5 fulle dager på sfo og kan ha 2-3 feriedager også. Vinterferien pleier både jeg og mannen ta ferie torsdag og fredag så vi kan ta en langhelg på fjellet med ungene. Vi har aldri mer enn 3 uker sommerferie og har derfor noen dager å fordele utover resten av året. Anonymous poster hash: ead3d...df9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Det er jo ikke vanlig på de fleste arbeidsplasser å ha det, men mange kan jo velge når på året de vil ta ut ferie. Datteren min har gått i en barnehage som holder stengt i skoleferiene, så jeg har tatt høstferie de siste årene, mens mannen min har tatt vinterferien. Nå har hun heldigvis begynt på skolen, der er det jo aktivitetsskole (sfo), så nå trenger jeg ikke ta ut høstferie mer. Anonymous poster hash: 1e87a...790
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Nei, jeg har ikke høstferie. Er skolestart i dag, får vente noen uker f'ør ny ferie :-p Anonymous poster hash: 9114a...55d
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Jeg har ikke det på min arbeidsplass Ofte så vil de som har skolebarn ha fri, så da må jeg ofte jobbe. I år får vi derimot besøk av familie, så da skal jeg ta noen dager fri selv og. Første høstferie siden vgs, 10år siden jeg hadde høstferie sist.. Anonymous poster hash: 08e3f...38d
Gjest Hercule Poirot Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 På papiret har jeg høstferie, ja, men i praksis er det store rettebunker som stort sett tar hele uka.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Har det noen ganger, andre ganger ikke. Vi er flere med skolebarn på jobb, og vi har ikke mulighet til å ha fri alle med skolebarn samtidig. Så vi må bytte litt på. I år vurderer jeg, og tror ikke mange andre har skrivd seg opp på ferie enda. Blir nok ikke hele uka siden farmoren hadde lyst på besøk noen dager. Mannen vurderer også ferie, siden vi ikke hadde ferie samtidig i år frister det enda mer med høstferie. Anonymous poster hash: 87a60...70a
Elsker livet Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 I år har/hadde mannen høstferie og vårferie. Han hadde ikke sommerferie. Noen liker å ha 3-4 uker på sommeren og tar de andre ukene i løpet av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå