Gå til innhold

Caroline Eriksen (fruen) gikk ut av vgs med

Anbefalte innlegg

Skrevet

over fem i snitt. oi, det er bra jobba, da :)

Men hvorfor tok hun egentlig journaliststudier privat hvis hun hadde et så høyt snitt?

Anonymous poster hash: a37bf...153
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pynter på sannheten kanskje?

Anonymous poster hash: cf15b...98a
Skrevet

Hvordan skal vi kunne vite det? Det passet vel best for henne, da.

Anonymous poster hash: 685ac...87a
Skrevet

Du må ha nær 6 i snitt for å komme inn på journalistikk i Oslo

Skrevet

Hvorfor er det rart at hun gikk ut av vgs med over 5 i snitt? Det er da ikke noe spesielt ved det om man har stått på?

Anonymous poster hash: c65bb...ea8
Skrevet

Hvorfor er det rart at hun gikk ut av vgs med over 5 i snitt? Det er da ikke noe spesielt ved det om man har stått på?

Jo, det er faktisk ganske spesielt. Jeg er lærer i vgs, og det er et fåtall av dem som faktisk jobber med karakterene sine som går ut med et snitt over fem.

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt at det er rart? Men det er kanskje rart at hun da valgte privatskole..

Skrevet

Det er vel ingen som har sagt at det er rart? Men det er kanskje rart at hun da valgte privatskole..

Det er ikke rart, for over fem i snitt holder ikke for journalistikk-studiet

Anonymous poster hash: 95698...0f9

Skrevet

Jeg hadde også over 5 i snitt og jeg jobbet lite på VGs. Tror ikke man trenger være spesielt smart for å oppnå greie karakterer der.

Anonymous poster hash: 41361...f55

Skrevet

Har studert journalistikk i Volda, og der holder det med fem i snitt. Kanskje hun egentlig ikke er interessert i å jobbe som journalist, siden hun tok nettstudier. Det blir ihvertfall regnet som ganske lite seriøst.

Anonymous poster hash: 439dd...4b2

Skrevet

Jeg fikk 4 i snitt, og jeg jobbet ikke noe med vgs. Var drittlei av skolen og brydde meg bare om gutter og festing..

Skrevet

Jeg hadde 4,6 i snitt på vgs. Gjorde aldri lekser, hadde mye fravær og fikk til og med varselbrev i enkelte fag som jeg snudde til en firer eller femmer på to uker. Man kommer langt med et søtt ansikt og litt sjarm.

Anonymous poster hash: fcbbf...314

Skrevet

Jo, det er faktisk ganske spesielt. Jeg er lærer i vgs, og det er et fåtall av dem som faktisk jobber med karakterene sine som går ut med et snitt over fem.

Da lurer jeg på hvor du er lærer, og for hvem, for i min vennekrets den gangen var vi flere som gikk ut med såpass med karakterer. Det var nærmest forventet, og alt under 5 var regnet som kun middels prestasjon.

Skrevet

Kombinasjonen av hard jobbing (hun har flink pike- syndromet) og IQ som er litt over snittet (hun er ikke dum) kan fint gi over 5 i snitt. 

Hvorvidt nettstudiet er bra eller ikke kommer helt an på hvilken skoles pensum man følger og tar eksamen ved. Det er ingen forskjell på om fagene tas direkte ved skolen eller som nettstudent i de aller fleste tilfeller. Av vitnemål fremgår det heller ikke at det er nettstudier.

Anonymous poster hash: a3859...dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...