Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Hvordan gjør dere det i forhold til avtaler ifm tannlege, lege, sykehus? Her krever barnefar å være med på alle slike ting, og vi har et mildt sagt anstrengt forhold. Jeg har ingen problem med at han er med, men mener det er nok at en av oss tar fri fra jobb. Anonymous poster hash: 60719...e15
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg har fullt foredreansvar og ser ingen grunn til at han skal være med på slike ting. Anonymous poster hash: f306b...1e8
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Jeg antar at dere ikke bor sammen? Hvis dere ikke gjør det, får det vel være hans problem at han taper lønn på å bli med, så lenge du ellers synes at det er greit? Anonymous poster hash: 44dc7...7b1
marsve Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Hvis han vil ta fri for å være med på slikt så bør vel ikke det spille noen rolle. Hvis du ikke vil at begge skal ta fri så kanskje barnefar kan ta med ungen alene på slikt innimellom evnt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Han blir ikke med på sånt,og nekter å ta henne med om det faller på hans dager, så jeg må endre alle timer som kommer da
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Han gjør bare dette for å være teit, han stakk rett etter fødsel, men skal plutselig være superpappa nå. For jeg har hovedomsorg, men delt foreldreansvar. Han har ikke så stor interesse når alt kommer til alt, men liker å late som og skape problemer for meg. Anonymous poster hash: 60719...e15
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Her har ungene sagt de ikke vil ha han med på slike ting lengre, så det ble med i samværsavtalen han skrev under på. Jeg nektet han samvær med barna på ett tidspungt, gikk gjennom advokat og full pakke. Så samværsavtalen vi skrev etter dette ble dette pungtet nevnt. Ungene sa dette til meglern under møtene de hadde med henne også, så det var ikke bare noe jeg sa. Har barn som er kronisk syke, så det er mye sykebesøk. Så det er meg eller ungenes bonusfar som er med de. Ungene syns det er greit han er med, så om han har fri så drar han slik at jeg slipper å ta fri. Ungene bor her 100% og han er delaktiv 100% også. Hadde vært anderledes om faren hadde samvær syns jeg. Anonymous poster hash: a2a6b...147
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Han gjør bare dette for å være teit, han stakk rett etter fødsel, men skal plutselig være superpappa nå. For jeg har hovedomsorg, men delt foreldreansvar. Han har ikke så stor interesse når alt kommer til alt, men liker å late som og skape problemer for meg. Anonymous poster hash: 60719...e15 Dette kan du faktisk ikke vite. At han nå vil ta seg fri fra jobb og tape lønn for å irritere deg, høres rart ut. Kanskje han faktisk har interesse for hvordan det går med barnet. Hvis du ikke har noe imot det (og det skriver du at du ikke har), så er det vel ikke noe problem? Anonymous poster hash: 44dc7...7b1
Cat.68 Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Han gjør bare dette for å være teit, han stakk rett etter fødsel, men skal plutselig være superpappa nå. For jeg har hovedomsorg, men delt foreldreansvar. Han har ikke så stor interesse når alt kommer til alt, men liker å late som og skape problemer for meg. Anonymous poster hash: 60719...e15 Men uansett om han bare later som så vil det jo komme ungene til gode at han vil være med. Og hvordan kan det være et problem for deg at han tar ansvar overfor dem ?
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 Det finnes faktisk menn som blir bedre fedre etter brudd. At han vil være med på slikt er vel bare bra?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Det finnes faktisk menn som blir bedre fedre etter brudd. At han vil være med på slikt er vel bare bra? Barnefar her ga blanke faen i alt helt til jeg gikk fra han. Noe som ironisk nok var mye av grunnen til at jeg gikk! Nå er han tidenes beste pappa, og det er helt oppriktig! Båndet han knyttet når han endelig måtte ta alt ansvaret selv (når de har samvær) åpnet øyene hans ganske drastisk Anonymous poster hash: 6d61c...a3e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Alternativ 1: Han går Alternativ 2: Dere går begge to. Er jo ett fett for deg om han må ta fri uten lønn for å være med. Som den som har hovedomsorgen er det jo du som har rett på fri for å følge, ikke han. Anonymous poster hash: be7a9...5ee
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Takk for svar alle sammen. Hvis han ønsker å gå, får han lov til det altså, jeg skal ikke sette meg på bakbeina der. Men synes at for rutinekontroll osv at det holder en går, så kan info bringes videre. Anonymous poster hash: 60719...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå