Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Skulle ta av lokket og SPLATSJ så fløy det tomat fra boksen alle veier, den lyse dongerikjolen min ble full av tomatklatter! Den er nå full av flekker foran... Sprayet på masse vanish, heiv den i vaskemaskinen på 40 grader (kjolen kan ikke vaskes på høyere temperatur) med vanlig vaskemiddel. Holder dette?? Har dere noen smarte tips?? Stakkars kjolen min Anonymous poster hash: 872fd...e80
☆☆☆ Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Ville nok skylt ut mesteparten av flekkane før vask, ellers er vel det du allereie har gjort det same som eg ville gjort. Kan hende der framleis er flekkar når vasken er ferdig, i så fall sprayar du og vaskar på nytt før kjolen tørkar.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Zalo rett på flekkene, gni godt inn. Skyll godt, etter at zaloen har fått virket noen minutter, deretter en tur i vaskemaskinen. Tvi tvi :-) Anonymous poster hash: 175c2...a66
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Takk!! Er den flekkete når den kommer ut igjen gnir jeg inn zalo i tillegg, gjentar prosessen og håper det hjelper! Anonymous poster hash: ac2f5...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå