Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Vi er to voksne. Hotel og fly er betalt.Hvor mye penger bør jeg i hvertfall regne med? Dekke -alle- måltider, spa, evt museum, bad, severdigheter, shopping, buss, taxi, alkohol osv. Vi blir i 5 netter. Anonymous poster hash: 58d4a...fb7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Vi skal dit på mandag og være i 6 netter. Jeg lurer på det samme... Anonymous poster hash: e49b2...d06
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Vi skal dit på mandag og være i 6 netter. Jeg lurer på det samme... Anonymous poster hash: e49b2...d06 Hvor skal dere bo? Hva har dere tenkt å gjøre? Spennende å høre hva andre har tenkt, så kanskje jeg får ideer:) Anonymous poster hash: 58d4a...fb7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Hvordan i alle dager kan noen svare på det? Shopping for noen er å handle for 1000,- mens andre shopper for 8000.- Det spørs jo også HVA oh HVOR dere spiser. Syntes du selv, HI at det var et lurt spørsmål? Jeg gidder ihvertfall aldri reise til en storby uten minst 10000.- i lommepenger. Anonymous poster hash: c821e...2de
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Hvordan i alle dager kan noen svare på det? Shopping for noen er å handle for 1000,- mens andre shopper for 8000.- Det spørs jo også HVA oh HVOR dere spiser. Syntes du selv, HI at det var et lurt spørsmål? Jeg gidder ihvertfall aldri reise til en storby uten minst 10000.- i lommepenger. Anonymous poster hash: c821e...2de Syntes du selv dette var et hyggelig spm, anonym? Man kan fint svare på det. Da er det selvsagt litt shopping som er ment. Ikke shopping for 10000. Da hadde jeg spesifisert det. Anonymous poster hash: 58d4a...fb7
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Hvordan i alle dager kan noen svare på det? Shopping for noen er å handle for 1000,- mens andre shopper for 8000.- Det spørs jo også HVA oh HVOR dere spiser. Syntes du selv, HI at det var et lurt spørsmål? Jeg gidder ihvertfall aldri reise til en storby uten minst 10000.- i lommepenger. Anonymous poster hash: c821e...2de Syntes du selv dette var et hyggelig spm, anonym?Man kan fint svare på det. Da er det selvsagt litt shopping som er ment. Ikke shopping for 10000. Da hadde jeg spesifisert det. Anonymous poster hash: 58d4a...fb7 Kanskje du ser poenget mitt, for litt shopping kan, for veldig mange, være 10000,- Spørsmålet er bare dumt, for ingen kjenner deg og vet om du handler på europris og nille eller på høyer.... Anonymous poster hash: c821e...2de
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Hvordan i alle dager kan noen svare på det? Shopping for noen er å handle for 1000,- mens andre shopper for 8000.- Det spørs jo også HVA oh HVOR dere spiser. Syntes du selv, HI at det var et lurt spørsmål? Jeg gidder ihvertfall aldri reise til en storby uten minst 10000.- i lommepenger. Anonymous poster hash: c821e...2de Syntes du selv dette var et hyggelig spm, anonym?Man kan fint svare på det. Da er det selvsagt litt shopping som er ment. Ikke shopping for 10000. Da hadde jeg spesifisert det. Anonymous poster hash: 58d4a...fb7 Kanskje du ser poenget mitt, for litt shopping kan, for veldig mange, være 10000,- Spørsmålet er bare dumt, for ingen kjenner deg og vet om du handler på europris og nille eller på høyer.... Anonymous poster hash: c821e...2de Tull og tøys. Foreslår at du overser tråden min istedenfor å sitte å lage kvalme! Det går ann å svare på det spørsmålet, selv om alle har ulike svar og ulikt forbruk. Men en ca sum for hva man bør regne til mat, litt shopping, taxi, buss osv- det er fullt mulig å svare på. De som har vært i Budapest har en bedre ide enn meg som ikke har vært der, om hvor billig buss, inngang til ulike severdigheter, taxi, mat osv er. Tar fremdeles gjerne i mot tips.. Anonymous poster hash: 58d4a...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå