Gå til innhold

Hvis ungen din blir invitert i en slik bursdag:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ps. Det var ikke for å være negativ, mener du selvsagt må kjøre på, ofte er det jo praktiske grunner for å velge visse bursdager, og bursdag er alltid gøy :-)

Anonymous poster hash: 863a0...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tenkte å ha en utebursdag, han har bursdag den 6. sep. Så det kan jo være litt høstkaldt. Bor i Nordland.Der vi skriver i inbydelsen at barna burde ha på seg gode klær etter forholdene og klær de ikke er så redde for. Vi har et stort område rundt huset, bor ganske landling. Har bålplass, tenkte at barna skulle få grille sine egen pølser. Kanskje også hjelpe til å spikke pølsepinner, hvis vi ikke får gjort det på forhånd.Ellers så tenker vi skattejakt, muffins og gele. etc.Det blir kanskje max 10 unger. Vi blir 4 voksne + de foreldrene som ønsker å være her. Vi har barna i friluftsbarnehage, så vet jo at barna er vant med å være ute pluss at jeg vat de har klær. Pøser det ned med regn blir vi inne.  Er dette noe som dere hadde kunnet sendt barna i? Eller ser helst den store delen av foreldre at det er en vanlig innebursdag? Anonymous poster hash: 2e6e1...4be

Herlig! Min er i januar så vi er forbeholdt innebursdag siden vinterværet i Bergen ikke er særllig koselig! Dette var en super ide, kjør på :-)

Skrevet

Utebursdag når det er deilig vær er helt topp.

Utebursdag når det er surt ellet dtittvær er bånn.

De er nok ute i dårlig vær i barnehage og skole så i bursdag synes jeg de kan få slippe søl og kulde.

Men hadde sendte ungene uansett selvfølgelig.

Skrevet

Jeg har hatt utebursdager og på vinteren, unger elsker det :-)

Anonymous poster hash: 1a374...5a7

Skrevet

Vi tenkte å ha en utebursdag, han har bursdag den 6. sep. Så det kan jo være litt høstkaldt. Bor i Nordland.Der vi skriver i inbydelsen at barna burde ha på seg gode klær etter forholdene og klær de ikke er så redde for. Vi har et stort område rundt huset, bor ganske landling. Har bålplass, tenkte at barna skulle få grille sine egen pølser. Kanskje også hjelpe til å spikke pølsepinner, hvis vi ikke får gjort det på forhånd.Ellers så tenker vi skattejakt, muffins og gele. etc.Det blir kanskje max 10 unger. Vi blir 4 voksne + de foreldrene som ønsker å være her. Vi har barna i friluftsbarnehage, så vet jo at barna er vant med å være ute pluss at jeg vat de har klær. Pøser det ned med regn blir vi inne.  Er dette noe som dere hadde kunnet sendt barna i? Eller ser helst den store delen av foreldre at det er en vanlig innebursdag? Anonymous poster hash: 2e6e1...4be

Herlig! Min er i januar så vi er forbeholdt innebursdag siden vinterværet i Bergen ikke er særllig koselig! Dette var en super ide, kjør på :-)

Jeg bor i Bergen og, har ikke stoppet meg fra utebursdager midtvinters (januar og desember)

Anonymous poster hash: 1a374...5a7

Gjest vinterbrud
Skrevet

Ja,jeg ville svært gjerne sendt min datter i en utebursdag.Hun liker veldig godt å være ute og leke.

Utebursdag høres supert ut.

Skrevet

Selvsagt!

Her har vi feiret alle barnebursdagene ute i mars og har aldri fått noen klager på det. Vi kan spise under tak hvis det blir møkkavær, men forøvrig har vi akt og lekt i snøen (bortsett fra det året hvor plutselig sommeren kom på besøk i mars da...)

Anonymous poster hash: 42228...080
Skrevet

Hørtes ut som en annerledes og super bursdag! Unger elsker jo både pølser og skattejakt :)

Anonymous poster hash: e9832...2be
Skrevet

Høres supert ut med utebursdag, kjekt å sleppe å ta omsyn inne :)

Skrevet

Høres ut som en fin bursdag, det. :) Og jeg vil tro de fleste foreldre bare er glad til for at barna får vært ute litt og luftet seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...