Lille- MO Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 har kastet ut det gamle og skal nå kjøpe nytt. har en mørkegrå stor sofa med to sjeselonger på hver side. putene har blomstermønster i seg og jeg vil ha litt farge i stuen. kan jeg ha dette teppe til en sånn sofa, eller blir det helt fullstendig kræsj?? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50259252/
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Fæl farge. Ville aldri hatt det i stua, synes mørk lilla gjør rom mørkere, ikke mer fargerikt. Ikea har mange fine tepper, gå for et annet! Ettersom du skal ha mørk sofa ville jeg gått for et lysere teppe. Anonymous poster hash: 91e9a...289
BillieNickwill Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Jeg syns lilla og mørkegrå er en super match generelt, men var ikke veldig begeistret for det teppet... Men det kommer jo an på helheten hvordan det vil ta seg ut.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 jeg synes ikke noe om dette teppet. Men det viktigste er jo at du skal like det. Ikke jeg. Jeg personlig ville hatt et lysere teppe. I naturhvitt f.eks. Men dersom jeg absolutt skulle hatt et mørkt teppe så ville jeg gått for blått/tåkeblått. Anonymous poster hash: 668bc...d32
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Ok, tusen takk for ærlige svar. Da blir det ikke det teppet. Jeg er helt grønn på å sette samen ting, så jeg stoler på at dere har mer øye for sånt Anonymous poster hash: 676aa...393
Lille- MO Skrevet 18. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2013 siste skulle ikke være anonym da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå