Gå til innhold

Er det noen her som har samsung galaxy Note?? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. Galaxy note II? Må man bruke den pennen hele tiden når man skal bruke telefonen? Eller kan man bruke den som en "vanlig" telefon?

Anonymous poster hash: b673f...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Mannen har note. Bruker ikke pennen.

God telefon, deilig, stor skjerm å surfe på, men alt for stor til å ha i lomma synes jeg. Mannen er fornøyd da ;)

Anonymous poster hash: 7375d...699

Skrevet

Ah! Takk :)

Skrevet

Har også note. Bruker aldri pennen eller en brøkdel av hva mobilen er god for. Fikk den i gave, er veldig fornøyd med den store skjermen, klare og fine bilder osv, men litt slitsomt alikevel at den er så stor.

Skrevet

Hatt min i 1 mnd nå. Er super fornøyd med den svæææære klossen jeg ;). Men pennen har jeg allerede mista;/.. den har bare detti ut av telefonen ; (...

Skrevet

Jeg har Note 2, jeg er fornøyd og jeg bruker pennen mye. Skriver med pennen nå (i løkkeskrift, faktisk) og synes det går ypperlig. Jeg ringer ikke mye, skriver mest meldinger og surfer litt på nett. Stor og fin skjerm. Elsker pennen!

Skrevet

Å tusen takk for alle tilbakemeldinger :D samsung Note here i come!! :)

Skrevet

Har en Note || -  og jeg er fornøyd med hvordan den er som tlf ut ifra hvordan den fungerer, den er fantastisk.
Størrelsesmessig er den noe herk! - Og det betyr så mye for meg at jeg snart kjøper ny, mindre.

Skrevet

Jeg har også Note II og syns ikke størrelsen er særlig plagsom egentlig. Liker at skjermen er stor. Pennen fungerer fint.

Skal jeg trekke noe så må det være at kameraet er dårligere enn på de andre Galaxy-telefonene, samt at den noen ganger sliter litt med dekningen. 

Har hatt min siden den kom på markedet i fjor høst, og beholder den nok en stund til :) 

PS, anbefaler å ha deksel som dekker skjermen (flipcover) 

Anonymous poster hash: 8a890...7cb
Skrevet

Har Note 2 og elsket den.

Verdens beste mobil.

Skrevet

Den knuser bare du ser for hardt på den som kjøp deg cover

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...