Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 jeg skal begynne på dong quai, har kjøpt inn noen som har prøvd dette? vil gjerne ha svar fra alle, om dere har prøvd eller hørt om det Anonymous poster hash: 8b928...d17
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 dytter Anonymous poster hash: 8b928...d17
Appelsindyret Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Jeg slet veldig med å bli gravid, vi prøvde i 2,5 år før det eeeeeendelig skjedde noe. og det var like før jeg gikk rett i kjelleren... Så fikk jeg tips om et kosttilskudd som de annbefalte på en helsekostbutikk til de som slet med å få barn på den naturlige måten. Det er et produkt fra "nature's sunshine" og heter "Dong Quai" det var helt skummelt hvor effektivt det var, etter tre-fire uker på dette var jeg plutselig gravid. Tilfeldig tenkte jo jeg... heeeelt til vi ville prøve å få nr. 2. Tok tablettene fra mens aluttet og to-tre uker fremmover og vips var jeg jaggu gravid igjen. Må ha blitt gravid på første forsøket denne gangen jeg annbefaler enne på det sterkeste! Bare husk at de ikke skal tas når man er gravid (sånn som det er med de fleste helsekost produkter) Og ja, det står på boksen at det er mot lette mens-smerter, noe det sikkert også hjelper mot
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 takk for svar så bra t det virket for deg! håper virkeli det vil virke for meg også Anonymous poster hash: 8b928...d17
Appelsindyret Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Det gjør det helt sikkert lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Det vil jeg prøve! Kanksje det klaffer neste forsøk da! Hvor får man kjøpt det? Kan man bestille på nett? Har ikke helskost her, kun apotek. Anonymous poster hash: c30ef...20c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Jada helseogkost.no og urtesenteret.no Anonymous poster hash: 8b928...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå