Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 virket heltemodig og oppofrende den 22.juli? Anonymous poster hash: 169ef...07b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Jeg tenker at jobben hans ikke er å være helt og at min jobb ikke er å gi mennesker som overlever dårlig samvittighet fordi de er i livet Anonymous poster hash: f38ec...f2c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #3 Skrevet 18. august 2013 Det som skjedde den dagen for litt over to år siden var så langt utenfor forstand og det er helt umulig for oss som ikke var i akkurat samme situasjon selv, å sette oss inn i det og vurdere om vedkommende gjorde rett valg eller feil valg. Jeg ønsker ikke å ta stilling til den problemstillingen. Pedersen er en dyktig politiker (han har jo tross alt kommet så langt som han har), men han eller partiet hans kommer ikke til å få min stemme ved dette valget - og det handler ingenting om hvilke valg han tok den 22.juli 2011, men at jeg er mer enig med politikken til et annet parti enn partiet han representerer. Anonymous poster hash: 128b3...495
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Nei Anonymous poster hash: ceb2b...e7f
Cherries Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Folk reagerer på forskjellige måter. Ikke sikkert du hadde vært noe bedre. La han være, han er bare et menneske, akkurat som alle oss andre.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Nytter ikke å klage på ting man ikke får gjort noe med
Tauriel Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Tanken har slått meg at det var dårlig valg han tok som leder den dagen. Men jeg har konkludert i at han er menneske slik som alle andre og ergo kan ikke klandres for noe ang. 22. juli hendelsen Selv om jeg personlig ikke liker han, men det må jo ikke alle heller?
nagini Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Nei, jeg synes han fullstendig mangler lederegenskaper, men er vi ikke ferdige å diskutere dette snart? Har vært mange tråder om dette før. De ender forøvrig alltid med å bli slettet.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #10 Skrevet 18. august 2013 Som leder burde han ha tatt andre valg. Han var en voksenperson med barn rundt seg som han burde tatt seg av. Men han er også et menneske å han er faktisk ikke trent i hvordan man skal takle en krisesituasjon... Det jeg har stusset ved er at han ikke har påpekt dette selv, at han ikke har beklaget dette offentlig og sagt at han skulle ønske at han hadde tatt andre valg... Om han ikke tenkte tanken selv rett etter, da han holdt pressemeldinger, syns jeg det er snodig at ikke rådgiverne hans fikk dette inn. Jeg synes faktisk at det ville vært viktigere enn å stille med perfekt hårsveis på den første pressemeldingen.... Anonymous poster hash: 64da2...ea3
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 De voksne forlot barn til sin egen skjebne på den øya. Hvem hadde ansvaret for sikkerheten til barna der om ikke arrangørene ved sine ledere? Jeg driter i om det er politiske ledere eller vaskedamer... Ikke greit å forlate unger i krise uansett. Anonymous poster hash: ceb2b...e7f
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Hva Eskil Pedersen gjorde eller ikke gjorde den 22.juli kan jeg ikke si noe om. Politiet derimot, gjorde en elendig jobb.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 Tja...tanken har jo slått meg. En voksen leder som forlater barn i nød...det er vel en grunn til at dette temaet diskuteres; det stusses over valgene han tok. Det jeg reagerer mer på er at båten de var i ikke snudde og tok med seg svømmende barn. Det var det camping-folkene som gjorde. Så der burde han nok ha tatt styringen og prøvd å redde de som reddes kunne. Anonymous poster hash: f694e...002
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #14 Skrevet 18. august 2013 Nei. Elendig leder og skremmende oppførsel i ettertid. Håper han forsvinner fra politikken. Anonymous poster hash: 8a9b8...92a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #15 Skrevet 18. august 2013 Nei. Elendig leder og skremmende oppførsel i ettertid. Håper han forsvinner fra politikken. Anonymous poster hash: 8a9b8...92a Helt enig ! Anonymous poster hash: 9f1dc...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå