Gå til innhold

Teppe under spisestuen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å legge teppe under spisestua vår. Det er det bordet som blir brukt til spising, da vi har ett trangt og lite kjøkken. Men før jeg rekker å feie/støvsuge etter ett måltid, føler jeg det flyter med matrester i hele stua. Har en 4-åring som søler noe, og en på straks ett, som virkelig søler å griser. Minsten nekter også å bli matet, så alt han spiser, spiser han selv. Så søl er ikke til å unnga. 

 

Så hva tror dere? Erfaringer?

 

Jeg vet jo at teppe vil bli møkkete og ikke se ut etterhvert, men nå tenker jeg at ett teppe kan holde sølet på plass uten at det tråkkes rundt før jeg rekker å ta det bort hvis dere skjønner. Blir jo bare ett billig flossteppe eller noe i den duren.

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 11bca...5aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har teppe under spisestuen, et litt "hardt" sisalteppe som ingenting trekker ned i. Men hadde vi spist der hver dag tror jeg nesten ikke jeg ville gjort det, ihvertfall ikke så lenge jeg har barn som søler mye.

Når min eldste var litt mindre (han er tre nå) så det ut som en svinesti under stolen hans. Måtte vaske etter hvert måltid, og da hadde jeg blitt gal av teppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et flossteppe under spisebordet. Det er stort slik at stolene ikke havner utenfor. Ingenting viser i det teppet, og den dagen det lukter, føles ekkelt eller jeg syns det ser veldig utdatert ut skal det kastes. Det er ikke lenger behov for å støvsuge under bordet etter hvert måltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har teppe under bordet og ei grisejente, har ikkje vore eit stort problem. Plukkar opp under høgstolen etter maten. Men pannekaker med blåbær et vi på kjøkkenet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...