Gå til innhold

i dag har jeg bursdag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

32 år gammel!! Wooohooo

10åringen ville gjerne vite hva jeg ønsket til frokost, for hun har lyst til å servere det til meg på senga. Skjønne jenta mi.

Men hun var bekymret for om hun kom til å klare det med to småbrødre rundt beina og om 'far' ville stå opp å hjelpe til.

Lat, tiltaksløs slabbedask av en mann.

Så i dag og i kveld har jeg kjøpt og pakket min egen gave, gjort klar frokostbrettet, skjært brød, gjort klart egg i kjele og skrevet oppskrifter rundt i kjøkkenet så hun skal klare seg best mulig selv.

Nå har jeg akkurat bakt og pyntet min egen kake. For 'far' som skulle bake den gikk å la seg kl 19. :(

Nå er kjøkkenet shinet og gjort klart.

Gleder meg til å se 3 forventningsfulle fjes i morgen tidlig. De gleder seg sånn til å vekke mamma med frokost og pakke på senga! Søte snille barna mine!!

Anonymous poster hash: bcaa1...a75

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Og gratulerer så mye som god mor, og at du likevel finner glede i situasjonen. Håper du får en fin dag :)

Og så håper jeg den slabbedasken av en mann får seg et spark bak :angry:

Skrevet

Tusen takk Undrende ullteppe

Skrevet

Han trenger et spark bak ja!! Gled deg over nydelige barn og kos deg masse i dag:)

Anonymous poster hash: e09e6...0be

Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Kos deg med barna, og gi mannen din en tupp i ræva når feiringen er overstått!

Skrevet

Gratulerer med dagen :-) for en snill datter du har

Anonymous poster hash: 079d2...b8b

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Du høres ut som en glimrende mor, og har en kjempesnill datter!

Anonymous poster hash: 59362...829

Skrevet

Gratulerer med dagen og gratulerer med herlige barn. Jeg ble så rørt over innlegget ditt og over hvordan du tilrettelegger for ungene dine slik at de får gleden av å gi mammaen sin en flott bursdag :)

Skrevet

Hun klarte å vekke ham.

Han kom inn med brettet med mat og barna gikk triste bak. De hadde ventet i 3 timer på å få lov til å servere. Ikke fikk de hoppe opp i senga mi, de fikk liv til å klemme meg og gå ned igjen. Ikke den gleden og forventningen.

Jeg hørte at hun våknet, så jeg sovnet mens jeg ventet.

Men jeg får være fornøyd, han stod opp og deltok i hvertfall.

Nå skal jeg ned og skryyyyte av frokosten og se om jeg får vekket gleden litt igjen :)

Skrevet

Ja ja.

Dagen ble som jeg trodde. Jeg og ungene for oss selv og mannen gikk og la seg igjen. :-/

Vi dekket festbord til middagen og feiret med kake hos foreldrene mine. Lettere å holde fokus på bra ting når vi ikke er hjemme.

Skrevet

For noen kjekke barn du har! :D

Å en dritt av en mann! 

Gratulere så utrolig mye med dagen! Du skulle virkelig fått en presang fra meg og hadde eg kjent/visst kven du er!

Anonymous poster hash: 9c3f8...cfd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...