Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Har lyst til å lage et koselig barnerom til 3-åringen, har nettopp flyttet i ny leilighet og kun fått opp seng, et gulvteppe og et oppbevaringsmøbel fra ikea. Er litt lite spennende og tomt der ennå. Vil gjerne høre hva som er populært hos deres små Anonymous poster hash: 2dd7f...440
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Vi har hatt tavle på rommet, med fargede kritt. Den har blitt hyppig brukt. Vi hang den bak døra, for da var den ikke like pragende. Når det bare er kluss på den, synes det ikke like godt. Så de hadde noen fine på nille nå, med oppbevaring under. Greit å ha ett sted å legge kritta slik at de ikke blir strødd rundt så fort. Bilder med fine motiv og farger. Jeg syns det skal være litt farger på barnerom. Har du postkort med fine motiv, både brukte eller nye så blir de fine med en liten ramme på. Eller kjøpe en postkortholder og feste forskjellige kort på. Små tegninger er også fint å feste på, bare lurt å tegne på tykt papir slik at det ikke bøyer seg så fort. Og fort gjort å skifte ut. Jeg fant noen malte sinkpotter som jeg skrudde opp på veggen. Siden de er litt smalere i bunn heller de litt utover. I disse hadde ungene farger, tusjer og slikt som de brukte på rommet. For å få skruen inn banken jeg først en spiker gjennom før jeg skrudde inn skruen. Små fargeklatter på veggen og praktisk oppbevaring. Hang de opp i passe høyde. Anonymous poster hash: 0ef38...475
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Det var fine tips. Skal lete på nett etter postkortholder Flere? Anonymous poster hash: 2dd7f...440
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Tapetsere/Male en vegg i en fin farge, små hyller på veggen med litt pynt, kjøpe pappbokstaver på panduro i navnet på ungen, kjøpe forskjellige ark med mønster og farger du liker, så klippe til å lime på bokstavene. Er der Expedit du har? Jeg har kjøpt 4 stk fine litt grove kurver på KID til 99 kr stk, å lagt lekene oppi der. Ser mer ryddig og fresht ut:) Anonymous poster hash: 55417...efe
Light of my life Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 Ha hyller ala Ekspedit fra IkEa på en vegg og bruk fargerike oppbevaringsbokser (Åhlens har noen fine), både praktisk og fargerikt. Ellers anbefaler jeg en sprek tapet på en eller to vegger og/eller noen dekorative wallstickers. Masse fint på etsy.com!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå