Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Hvordan i all verden kan det ha gått til ? To voksne mennesker. Anonymous poster hash: 8e2a2...d6a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Fulle som ulver, må de ha vært... Eller slåss som juling... Anonymous poster hash: 16c7e...0f3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Rus.. Anonymous poster hash: d6e35...38d
LittLykkelig Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Fylla, pluss at man lett kan besvime pga varmen.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Hmm rart, for hva er sjangsen for at begge to går under samtidig. Hvis den ene plutselig går under ville jo den andre prøve å hjelpe, rope på hjelp eller noe eller? Hvis ikke de har vært så full at de var helt borte i natten. Tragisk, stakkars:(
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 (endret) de etterforsker jo det fordi de vil finne ut om det var noe kriminelt bak det,men er nok bare en tragisk ulykke ;( Endret 17. august 2013 av Anonymbruker85
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 De kan ha vært så fulle at de sovnet av og gikk under. Anonymous poster hash: 4823a...cb3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 Jeg sovnet en gang i stampen. Dritflaut. Var ikke totalt dritings heller, men full ja, og sliten. Og stampen er vaaarm! Anonymous poster hash: 62318...8f1
Tabitha Skrevet 17. august 2013 #10 Skrevet 17. august 2013 Er ikke bare disse to, tv2 gir en oversikt over tidligere tilfeller. Burde nesten blitt advart mot badestamper på hytta.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #11 Skrevet 17. august 2013 Litt brisen og sovnet... Bading og alkohol hører ikke sammen. Anonymous poster hash: ee2c9...abe
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #12 Skrevet 18. august 2013 Å sovne ser jeg er mulig. Men vil man ikke våkne når man får hodetbunder vann ? Selv om man er brisen / full ? Anonymous poster hash: 8e2a2...d6a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #13 Skrevet 18. august 2013 Jeg hadde nok gjort det, ettersom jeg ikke var så full. Satt og holdt meg fast i de tregreierne rundt ovnen.Nå var jeg ikke alene oppi der heller, heldigvis. Men jeg fikk meg en skikkelig støkk. Med en gang vi gikk ut av stampen klarnet jeg til, det var varmen som liksom bedøvet meg helt. Dette var på vinteren. Anonymous poster hash: 62318...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå