Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Babyen er 4 mnd.På slutten av amminga så blir han sint.Han river og syter.. Er han ikke mett?Trenger han mer mat? Jeg har ennå mere melk etter at han er "ferdig".Når jeg tilbyr så trekker han seg unna og blir sint..Kan jo ikke tvinge han.. Det gikk 2,5 time bare mellom de siste måltidene.Han pleier å spise mellom 3 og 4 timer,ganske på klokka.. Han prøvde grøt for første gang idag i 12 tiden og det glei rett ned.Kanskje han heller vil ha det? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: f8d32...6bf
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Kanskje han vil at det skal være tomt så han får bruke puppen som smokk Er ikke uvanlig, min eldste var rasende på puppen en periode, det kom alt for mye melk til at han klarte å ta unna når han ikke var så sulten lenger. Kan også være han har luft som må ut, har du prøvd å få ham til å rape før du legger til igjen? Anonymous poster hash: 7fef3...263
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Babyen er 4 mnd.På slutten av amminga så blir han sint.Han river og syter.. Er han ikke mett?Trenger han mer mat? Jeg har ennå mere melk etter at han er "ferdig".Når jeg tilbyr så trekker han seg unna og blir sint..Kan jo ikke tvinge han.. Det gikk 2,5 time bare mellom de siste måltidene.Han pleier å spise mellom 3 og 4 timer,ganske på klokka.. Han prøvde grøt for første gang idag i 12 tiden og det glei rett ned.Kanskje han heller vil ha det? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: f8d32...6bf Husker at min også var sånn! Husker bare ikke hvorfor!!(anmetåke:p) Kanskje han er mett, men tørst? Er jo varmt ute, og en teskje kokt, avkjølt vann hadde sikkert vært godt! Eller er det tomt, og han er mer sulten? Et par skjeer med grøt? Mett, men sugebehovet er der. Prøve smokk? Håper jeg er til litt hjelp, selv om ammetåka var tykk i den perioden:/ Anonymous poster hash: 5e2f3...e13
<3 2G <3 Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Om han fikk smake grøt kan det være magen som plager han.
Madolyn Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 (endret) Her pleier sinnet å gå over etter en god rap. Om han kun har vært sånn i dag etter å ha fått smaksprøve på grøt så vil jeg tru at han har vondt i magen ogat du bør avvente grøttilvenninga. Hvorfor grøt om han ikke dier oftere enn hver tredje til fjerde time til vanlig, da er jo melka di tydeligvis mer enn nok for å mette ham? :-) Endret 17. august 2013 av Madolyn
Anonym bruker Skrevet 18. august 2013 #6 Skrevet 18. august 2013 Tenker han enten må rape eller at han klør i gommene pga tenner som presser på. Bruker å bli mer kløing etter amming. Anonymous poster hash: 6fab7...d20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå