Gå til innhold

Så hva skal dere koser dere med i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke det blir noe film på meg ikveld. Skal koser meg med iskaffe og Jo Nesbø:)

Hva med dere?

Anonymous poster hash: bab23...5ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hjemme alene så skal nok bare slappe av foran tv..se om det finnes en brukbar film :)

Anonymous poster hash: 55954...0e4
Skrevet

quiche fylt med spekeskinke,mozzarella,grønsaker og ruccola! Sjokolade og kaffe til dessert,og en film på netflix !

Skrevet

Kylling og fløtegratinerte poteter :) Ellers blir det tv og data :P

Skrevet

Alt dette hørtes veldig herlig ut :)  Selv sitter jeg på jobb og den eneste "kosen" vi hadde her var en boks med fjordland (blæ).

To timer igjen så er det hjem til man, hunder og katter :D

Skrevet

Tv og sofa for meg selv, mannen er hos en kamerat. Tre sovende barn. Et glass isvann og ei stor skål med blåbær, jordbær og vaniljekesam:-)

Har sjokolade og sørlandschips i skapet, det kommer nok frem i løpet av kvelden ;)

Anonymous poster hash: 5121e...7f0

Skrevet

Jeg har sett en dokumentar om Rolling Stones, mens min kjære ektemann slumret på sofaen, og så har vi spist is og jordbær til kveldskos. Nå har jeg kravlet under dyna, hvor jeg skal nyte noen surfeminutter, før jeg blir søvnig nok til å legge telefonen fra meg. Målet er å være i bedte form i morgen, med mindre svangerskapskvalme og trøtthet. En ganske så fortreffelig lørdagskveld. :)

Skrevet

Satt akkurat ei hjemmelaga pizza i ovnen.mannen holder på å gjøre seg ferdig med matteoppgaver.så når den er klar blir det pizza med breaking bad på tv før keg kryper til seng med noen kapitler av fifthy shades og natta. På jobb kl 06 i morra.12 uker på vei og småuggen .. håper det går bra ;)

Ha en deilig kveld alle sammen ;)

Skrevet

Se homeland med samboeren :) drar vel snart frem litt sjokkis :)

Skrevet

Sesong 7 med hells kitchen , smågodt og nøtter fra den lille nøttefabrikken :)

Har hatt 30 familiemedlemmer i 3 årsbursdag for lillesnupp, med pølser,kaker, hele og alt det medfører ;)

Mannen på sommerfest, 1 datter på overnatting, 1 stk febersykt bursdagsjentesom sover og en 13 åring som sikkert snart kommer ut for mat....

Beina på bordet , skåla på magen, glassmed brus i vinduskarmen,

Nyter stillheten, avbrutt av Mr.Ramsey hissige tilrop :)

Skrevet

Meg selv! Mmmm...

Anonymous poster hash: e05bf...a25

Skrevet

Rødvin og hvit pizza - pizzafyllet er feta, rømme, philadelphia, parmesan, hvitløk, chili og urter. Marinert kylling, bakt paprika og cherrytomater på toppen :) 

Skrevet

Har vist en pai i ovnen, som jeg helt har glemt av. Får kanse sjekke den.

Mannen forsvant på jobb, hans eldste barn forsvant inn på romet for å finne på noen fantestreker tror jeg. Så her sitter jeg alene. Ungene forsvant til farmor ista, siden jeg var så kjedelig og dro på jobb vist. Mulig jeg finner noe snop i skapet også.

Anonymous poster hash: 1527a...597

Skrevet

quiche fylt med spekeskinke,mozzarella,grønsaker og ruccola! Sjokolade og kaffe til dessert,og en film på netflix !

Når er maten klar, og hvor bor du??

Skrevet

Nå skal vi gomle litt serranoskinke med rømme og flatbrød.. så skal vi se en episode av 'House of cards'. Kanskje litt Ben & Jerrys rett fra boksen med ei skje hver..

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Mannen er på jobb til kl tolv, ungene i seng og jeg slår ihjel tiden med YouTube og ostepop.

Har plukket flere spann med blåbær i dag som jeg burde rense, men motivasjonen finner jeg ikke :)

Skrevet

Mannen er på jobb til kl tolv, ungene i seng og jeg slår ihjel tiden med YouTube og ostepop.

Har plukket flere spann med blåbær i dag som jeg burde rense, men motivasjonen finner jeg ikke :)

Jeg har hvert fall ikke tatt den ;)

Skrevet

Idag har jeg og mini laget fine, relativt sunne banan-minimuffins som vi har spist en hel haug av. http://anettemarie.no/trening-og-livsstil/kosthold/2013/01/28/lyst-pa-saftig-sunn-smakfull-banankake/ NAMNAM (og god samvittighet for ikke å stappe alt for mye sukker i meg og minien).

Ellers har jeg kost meg med hjemmelaget ertesuppe som jeg lagde omtrent 1000 liter av her om dagen - deilig å slippe å lage mat når mannen er bortreist og det er sliten-lørdag-vil-bare-slappe-av :-)

Anonymous poster hash: e6e8b...fb3
Skrevet

Idag har jeg og mini laget fine, relativt sunne banan-minimuffins som vi har spist en hel haug av. http://anettemarie.no/trening-og-livsstil/kosthold/2013/01/28/lyst-pa-saftig-sunn-smakfull-banankake/ NAMNAM (og god samvittighet for ikke å stappe alt for mye sukker i meg og minien).

Ellers har jeg kost meg med hjemmelaget ertesuppe som jeg lagde omtrent 1000 liter av her om dagen - deilig å slippe å lage mat når mannen er bortreist og det er sliten-lørdag-vil-bare-slappe-av :-)

Byttet forresten al hvetemelet ut med sammalt mel og det gikk veldig bra. Så da ble de helt grove! Om noen vil ha en sunn kake å lage en dag kan denne varmt anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...