Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Valget står mellom hvit eller svart hus. Vi vil egentlig ha svart hus, men er redd for at det blir for "Vågalt". Vi ønsker noe ala dette: Huset vårt blir omtrent seendes slik ut: (Private bilder tatt fra nett) Hvit eller Svart??? Anonymous poster hash: a35da...fd3 Anonymous poster hash: a35da...fd3
Appelsinpiken Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Om dere ønsker svart, så tar dere det. Tror det blir stilig jeg
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Tja, kommer jo litt an på omgivelsene også, men svarte hus er stilig, så lenge huset i seg selv er pent, og det krever litt størrelse på huset og robuste materialer synes jeg.. Anonymous poster hash: 56b83...b76
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Men du vet at et dilemma betyr valget mellom to onder, eller? Anonymous poster hash: 56b83...b76
Elsker livet Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Jeg tror det blir ganske bra med svart, men jeg hadde ikke våget og gått for hvitt.
Elsker livet Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Men er du sikker på at det første huset er svart? Jeg syns det ser mer ut som en slik tradisjonell tjærebrent farge, brunsort.
Gjest Bjørketreet Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Synes svart var stilig! Og med grønne planter og flotte blomster rundt er det skikkelig fint! (et nabohus som er slik her, hehe)
Første_Gang Skrevet 17. august 2013 #8 Skrevet 17. august 2013 Hva med koksgrått? Det er nesten svart, men ikke fullt så hardt. Det er i allefall en fage jeg synes er veldig fint på hus
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #9 Skrevet 17. august 2013 sort hus er veldig stilig ! har alltid hatt lyst på dette selv, men en på jobben min fraråda dette på grunn av treverket, noe sollys på sort maling og mye som visste seg å gå galt + MYE mer vedlikehold med en sort maling på huset,,, så det var visst ikke "bare bare". Uten at jeg husker HVA som var problemet, dessverre.. men forhør deg gjerne med noen som kan noe om maling på hus før du velger sort, selv om det er veldig kult ! Anonymous poster hash: f8655...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå