Gå til innhold

Ste-svigerfar må ha vært en grusom far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min var tenåring da han kom inn i bildet. Da forlot han de biologiske barna sine. De har ikke hatt mye kontakt siden det. Så fikk vi et barn, og svigersene vil innvolveres i alt. Svigerfar har mange meninger. Da første tanna kom, mente han at vi lot ungen plages for lenge. Han hadde hjulpet alle barna sine. Da han merket antydning til en tann hadde han klort vekk all huden over. På den måten var det over på en dag. Needless to say tar vi ikke noen råd fra den kanten. Tenk så mye galt folk gjorde før i tiden.

Anonymous poster hash: 5b6fc...40e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og tenkt på så mye rart og galt vi sikkert også gjør som våre barn kan le og gremmes over :P

Anonymous poster hash: 39e15...e3a
Skrevet

Klort vekk tannkjøttet?? Herregud nå fikk jeg helt vondt inn meg... :/

Skrevet

:o

Anonymous poster hash: a74b3...79b
Skrevet

Han syntes han hjalp dem så de slapp å gråte i mange dager. :(

Anonymous poster hash: 5b6fc...40e

Skrevet

Så han mener fortsatt at dette er helt greit å gjøre? Sykeste jeg har hørt :o

Skrevet

Er dette det du legger til grunn for å si at han må ha vært en grusom far?? At han har meninger om mye og kloret vekk tannkjøttet?? Ja det høres helt vilt ut, men han gjorde det vell i uvitenhet og beste mening. Mye værre med de som brukte fysisk avstraffelse, som blandt annet min far brukte, men syns likevel han var en god far alt i alt.

Om 50 år sitter våre barn og gremmes over alle tingene vi gjorde i beste mening, men som senere vil vise seg å være helt på jordet. Håper bare ikke de dømmer like hardt som deg.

Anonymous poster hash: 07514...8c1

Skrevet

Er dette det du legger til grunn for å si at han må ha vært en grusom far?? At han har meninger om mye og kloret vekk tannkjøttet?? Ja det høres helt vilt ut, men han gjorde det vell i uvitenhet og beste mening. Mye værre med de som brukte fysisk avstraffelse, som blandt annet min far brukte, men syns likevel han var en god far alt i alt.

Om 50 år sitter våre barn og gremmes over alle tingene vi gjorde i beste mening, men som senere vil vise seg å være helt på jordet. Håper bare ikke de dømmer like hardt som deg.

Anonymous poster hash: 07514...8c1

Herrefred, tuller du??

Man kan vel være en elendig far av mange grunner, det er vel ikke bare fysisk avstraffelse som gjør noen uegnet som far.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...