Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Hor lang reisevei har dere til jobb/skole? Hvor mange dager i uka? Og hva syns dere om det? Anonymous poster hash: 50faf...c27
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Jeg gjorde det før. Bodde utenfor Oslo og jobbet i byen. Tok tog hver dag, tok ca 45 min med toget og pendlet i 3 år. Men så fikk vi et barn og så et til og da orket jeg ikke mer. Det stjal utrolig mye tid med familien min. Måtte kjøre til togstasjonen og parkere, vente på tog, ta tog, gå fra stasjonen til jobb. Om morgenen tok det totalt 1 time og 15 min å reise til jobb, og enda noen minutt lengre etter jobb før jeg var hjemme i huset. Samboer måtte ta seg av alt av bhg-bringing og henting da vi hadde bhg nært hjemmet, jeg rakk det aldri. Kunne ha kjørt, det tar kortere tid, men ikke hvis man inkluderer rush-tid. Etter dette flyttet vi til min samboers hjemsted og nå har jeg 900 meter til jobb, så spaserer på ti min. Må bare si at det er fantastisk. Skulle ønsket jeg ikke kastet bort så mye tid på reising, men elsket jobben min. Anonymous poster hash: 90942...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå