Gå til innhold

hvilken Fotbok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

skal lage fotobok med bilder av barna og lurer på hva slags fotoselskap som har den beste ?

Skal laste ned på PC'en og legge inn bilder en og en, men vil gjerne ha fint design og god kvalitet :)

Anonymous poster hash: a4cdf...401
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elkjøp og japan foto bruker begge programvaren cewe. Jeg synes den er kjempebra!

Anonymous poster hash: 735e5...d0d

Skrevet

Er veldig fornøyd med både Japan foto og FotoKnutsen jeg, har laget flere bøker hos begge. Fordelen med FotoKnutsen er at man kan dele bilder, så søsteren min, mamma osv deler bilder de har tatt av mine barn med meg på nettsiden også kan jeg bruke dem i mine fotobøker.

Du trenger ikke laste ned til dataen, du kan lage bøkene på nettsidene deres og bruke så lang tid du gidder, den blir lagret etterhvert og du kan jobbe videre når du ønsker.

Jeg pleier lage en fotobok i året og bruker lang tid, lar boka ligge lagret på siden deres til det kommer en kampanje på fotobøker og da bestiller jeg den. Har sjelden betalt med enn halv pris, noen ganger har det vært 30% avslag.

Anonymous poster hash: df353...7c5
Skrevet

Er veldig fornøyd med både Japan foto og FotoKnutsen jeg, har laget flere bøker hos begge. Fordelen med FotoKnutsen er at man kan dele bilder, så søsteren min, mamma osv deler bilder de har tatt av mine barn med meg på nettsiden også kan jeg bruke dem i mine fotobøker.

Du trenger ikke laste ned til dataen, du kan lage bøkene på nettsidene deres og bruke så lang tid du gidder, den blir lagret etterhvert og du kan jobbe videre når du ønsker.

Jeg pleier lage en fotobok i året og bruker lang tid, lar boka ligge lagret på siden deres til det kommer en kampanje på fotobøker og da bestiller jeg den. Har sjelden betalt med enn halv pris, noen ganger har det vært 30% avslag.

Anonymous poster hash: df353...7c5

Jeg har dårlig erfaring med fotoknudsen. hadde laget en fotobook nesten ferdig en gang, så skjedde det noe galt og alt ble borte. Synes det er mye tryggere å ha det lagret på egen pc, kunne ta egne sikkerhetskopier osv.

Anonymous poster hash: 735e5...d0d

Skrevet

takk for tips =) kjedelig å miste alt for sånt tar lang tid å drive med ...

så det er kanskje lurest å laste ned den cewe og jobbe på maskina ? :)

Anonymous poster hash: a4cdf...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...