Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #1 Skrevet 17. august 2013 Er 6 mil unna nærmeste legevakt og 5 timer unna hjemmefra. Har skikkelig vondt, men gjør det noe om jeg venter til vi kommer hjem i morgen? Anonymous poster hash: ccafe...e74
Gjest Morn du Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Jo før man starter behandling, bedre er det. Kan du ikke ringe legevakta og høre med de?
Kliko Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Jeg hadde ingt legen. Hat hatt lungebetennelse en gang og ble lagt inn på sykehuset i en del dager fordi det hadde gått for langt ( legen trodde jeg som 17 åring faka symptomene mine og satt meg ikke på behandling). Var kjempe dårlig i nesten en mnd, greide nesten ikkenpuste, mat var uaktuelt. Nei, dra til legen!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Skal be mannen ringe så får vi se hva de sier. Vurderte jo å vente til vi kom hjem i morgen kveld, men det er så vanskelig å puste. Gikk opp en liten bakke istad og fikk ikke puste i det hele tatt og hadde kjempe vondt. Vanligvis jogger jeg 3 km uten å ha problemer Anonymous poster hash: ccafe...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå