Søtsak Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Har jo hørt av 'alle' at kaffe ikke er bra i svangerskapet. Men er det OK med koffeinfri kaffe? Det er jo koffeinet som ikke er bra?
Violetsky Skrevet 17. august 2013 #2 Skrevet 17. august 2013 Jeg drikker litt kaffe selv om jeg er gravid. Men selvfølgelig ikke like mye som ellers. Men noe kaffe på jeg ha for å komme meg gjennom formiddagen på jobb
Første_Gang Skrevet 17. august 2013 #3 Skrevet 17. august 2013 Synes jeg leste at 3 kopper daglig går fint, men ikke mer enn det. Nå har jeg selv mistet helt lysten på kaffe så har ikke det problemet. Men en eller to kopper tror jeg nok du kan unne deg, du trenger jo ikke drikke tripple espressoer
Gjest lemon-aid Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Kunne fint unne meg 4 kopper.. Kaffe er ikke så skadelig som folk sier! Man må ikke bli helt hysterisk..
MaybeAgain Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Koffeinfri er helt uproblemmatisk! Ellers for vanlig kaffe er vel regelen 1-2 kopper om dagen. Men du må samtidig huske på at om du rikker mye annet koffeinrikt at det er summen som teller - f.eks. Cola. Googler du det finner du mye på nettet om dette.
Hun med alle ungene Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Jeg drakk kaffe igjennom hele svangerskapet. Jordmor sa at det ikke var farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå