Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Samboeren min har 9 tante/onkel - par. Altså moren hans har ni søsken. Vi/jeg/ barna har veldig god kontakt med 3 av tantene hans. De ringer, sender pakker og vi snakker sammen ofte. Er på besøk på hytta osv. Er det OK om jeg inviterer bare disse tre tantene m/ partner? Elller er det slemt av meg? Han har jo fler på far-siden og for ikke å snakke om at jeg har en god del... Ingen av de blir invitert Anonymous poster hash: 2125e...7f9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Jeg mener du/dere kan gjøre akkurat det dere vil!!! Det er selvfølgelig rart å utelate nærmeste familie (altså egne foreldre og søsken). Utover det, mener jeg gjestelisten deres bør inneholde personer dere ser for dere å ha kontakt med fremover og som kommer til å være delaktige i barnets, og følgelig deres liv Lykke til og gratulerer til dåpsbarnet! Anonymous poster hash: 5635d...471
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Vi inviterer ikke våre tanter / onkler i barnedåp. Søsken m fam , besteforeldre og faddere. Vi har 4 søsken hver oss. Anonymous poster hash: 04af7...774
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #4 Skrevet 17. august 2013 Nei egentlig ikke vi heller, men er så glad i disse tantene Anonymous poster hash: 2125e...7f9
Appelsinpiken Skrevet 17. august 2013 #5 Skrevet 17. august 2013 Vi inviterte noen tanter/onkler, men ikke alle. Har ikke hørt noen reaksjoner på det i ettertid.
Poetika med K Skrevet 17. august 2013 #6 Skrevet 17. august 2013 Vi inviterte også et par sett tanter og onkler, og det tror jeg ingen stusset på. De øvrige har vi tilnærmet lik ingen kontakt med.
Håper<3 Skrevet 17. august 2013 #7 Skrevet 17. august 2013 Syns det går helt fint. Jeg mener at man må invitere alle av egne søsken og andre i umiddelbart nær familie, og av øvrig familie tar man dem man har mest kontakt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå