Gå til innhold

Hjelp! Råd trenges angående invitasjon til dåp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har 9 tante/onkel - par. Altså moren hans har ni søsken. Vi/jeg/ barna har veldig god kontakt med 3 av tantene hans. De ringer, sender pakker og vi snakker sammen ofte. Er på besøk på hytta osv. Er det OK om jeg inviterer bare disse tre tantene m/ partner? Elller er det slemt av meg? Han har jo fler på far-siden og for ikke å snakke om at jeg har en god del... Ingen av de blir invitert :P

Anonymous poster hash: 2125e...7f9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener du/dere kan gjøre akkurat det dere vil!!! Det er selvfølgelig rart å utelate nærmeste familie (altså egne foreldre og søsken). Utover det, mener jeg gjestelisten deres bør inneholde personer dere ser for dere å ha kontakt med fremover og som kommer til å være delaktige i barnets, og følgelig deres liv :)

Lykke til og gratulerer til dåpsbarnet!

Anonymous poster hash: 5635d...471
Skrevet

Vi inviterer ikke våre tanter / onkler i barnedåp.

Søsken m fam , besteforeldre og faddere.

Vi har 4 søsken hver oss.

Anonymous poster hash: 04af7...774

Skrevet

Nei egentlig ikke vi heller, men er så glad i disse tantene ;)

Anonymous poster hash: 2125e...7f9

Skrevet

Vi inviterte noen tanter/onkler, men ikke alle. Har ikke hørt noen reaksjoner på det i ettertid.

Skrevet

Vi inviterte også et par sett tanter og onkler, og det tror jeg ingen stusset på. De øvrige har vi tilnærmet lik ingen kontakt med.

Skrevet

Syns det går helt fint. Jeg mener at man må invitere alle av egne søsken og andre i umiddelbart nær familie, og av øvrig familie tar man dem man har mest kontakt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...