Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. august 2013 #26 Skrevet 19. august 2013 Netflix er genialt, og så legger du til en liten ting som heter media hint i nettleseren din (forefox ellr chrome, ikke IE) og så kan du se alt fra amerika. Og det er der alle ting kommer fra og du får tilgang til Greys, private Practise og kanskje også Gilmore? Det har jeg ikke sjekka. Tuller du? er det bare å laste ned noe i nettleseren?? Gir du meg en link? https://mediahint.com/install_chrome.html Guide for chrome
Gjest Helle_Høygir Skrevet 19. august 2013 #27 Skrevet 19. august 2013 Du så helt rett! Emily Gilmore er med dog og en hel haug andre - hjelper å ha samme produsent og det meste annet. Den er ordentlig særlig siden den kommer fa abc family -dvs jeg ble ganske overrasket når de hadde sex som tema opptil flere ganger. Og det ble ikke fremstilt som allverdens styggedom samlet i en gjerning, men mer om hvordan man skal takle slikt som tenåringsjente. Jeg vil si kanskje fra sånn 13 år? Lett å kjenne seg igjen som jente mtp alt som skjer på ungdomsskolen og slikt og så har vi samspillet mellom Emily (som ikke heter Emily) og hovedpersonen (som jeg ikke husker hva heter såklart). Både voksen og ungdomsrelatert Det utholdende vesenet er av det mannlige kjønn, så her blir det lite gilmore og bunheads hehe. Jeg ser for meg mange grå hår og kjenner jeg er allerede nå takknemlig for at jeg har en så grei frisør! Han har innebygd "nå skal mamma spise" radar - det slår aldri feil det. Far har foreslått at vi kan sette barnetrygden på konto og bruke den på paraplydrinker og turer til sydenland når kidsa har flyttet ut - det er greit så lenge mor får noen timer på spa også. Man kan jo bli noe smårar i ryggen når man må bysse, bære, bygge og rugge
ms.Pond Skrevet 20. august 2013 #28 Skrevet 20. august 2013 Netflix er genialt, og så legger du til en liten ting som heter media hint i nettleseren din (forefox ellr chrome, ikke IE) og så kan du se alt fra amerika. Og det er der alle ting kommer fra og du får tilgang til Greys, private Practise og kanskje også Gilmore? Det har jeg ikke sjekka. Ha! Der lærte jeg noe nytt, og skal brife for min kjære, serienerden, i kveld
Magia Skrevet 20. august 2013 #29 Skrevet 20. august 2013 Ååh, Gilmore Girls! <3 Jeg og samboeren leker at han er Luke, og jeg er selvfølgelig Lorelai. Kan bli ganske hett over dinerdisken. Og ja, jeg har brukt litt mildt press og fått han med på en av gangene jeg hadde GG-maraton. Har ingen datter eller mor å se den sammen med, så da måtte det bli han.
ms.Pond Skrevet 20. august 2013 #30 Skrevet 20. august 2013 (endret) Netflix er genialt, og så legger du til en liten ting som heter media hint i nettleseren din (forefox ellr chrome, ikke IE) og så kan du se alt fra amerika. Og det er der alle ting kommer fra og du får tilgang til Greys, private Practise og kanskje også Gilmore? Det har jeg ikke sjekka. Ha! Der lærte jeg noe nytt, og skal brife for min kjære, serienerden, i kveld Han ble mektig imponert 1-0 til meg! (eller egentlig til Doppler ) Endret 20. august 2013 av mama foodie
Gjest sug lut Skrevet 20. august 2013 #31 Skrevet 20. august 2013 Netflix er genialt, og så legger du til en liten ting som heter media hint i nettleseren din (forefox ellr chrome, ikke IE) og så kan du se alt fra amerika. Og det er der alle ting kommer fra og du får tilgang til Greys, private Practise og kanskje også Gilmore? Det har jeg ikke sjekka. Ha! Der lærte jeg noe nytt, og skal brife for min kjære, serienerden, i kveld Hm, jeg leste "min kjære, seriemorderen".
Gjest sug lut Skrevet 20. august 2013 #32 Skrevet 20. august 2013 Du så helt rett! Emily Gilmore er med dog og en hel haug andre - hjelper å ha samme produsent og det meste annet. Den er ordentlig særlig siden den kommer fa abc family -dvs jeg ble ganske overrasket når de hadde sex som tema opptil flere ganger. Og det ble ikke fremstilt som allverdens styggedom samlet i en gjerning, men mer om hvordan man skal takle slikt som tenåringsjente. Jeg vil si kanskje fra sånn 13 år? Lett å kjenne seg igjen som jente mtp alt som skjer på ungdomsskolen og slikt og så har vi samspillet mellom Emily (som ikke heter Emily) og hovedpersonen (som jeg ikke husker hva heter såklart). Både voksen og ungdomsrelatert Det utholdende vesenet er av det mannlige kjønn, så her blir det lite gilmore og bunheads hehe. Jeg ser for meg mange grå hår og kjenner jeg er allerede nå takknemlig for at jeg har en så grei frisør! Han har innebygd "nå skal mamma spise" radar - det slår aldri feil det. Far har foreslått at vi kan sette barnetrygden på konto og bruke den på paraplydrinker og turer til sydenland når kidsa har flyttet ut - det er greit så lenge mor får noen timer på spa også. Man kan jo bli noe smårar i ryggen når man må bysse, bære, bygge og rugge Far høres ut som en fin en! Vel, jeg har også gjort min verneplikt som guttemamma, så jeg skjønner hva du sier - jeg hadde en gang en ide om at alle kunne alt og kjønn var skapt men jeg har ikke den så særlig sterkt lenger. Mulig jeg bare sjøl er så super tvekjønna, siden jeg slukte alt av bøker og alt av serier, alle min fars gamle guttebøker og alle min mors gamle jentebøker, uten problemer. Kan ikke på noe tidspunkt tenke meg at min sønn ville sett GG eller for den saks skyld Huset på prærien, som vi også har noen sesonger av. Nå i ettermiddag (en time helt uten plan/formål annet enn fred) starta jeg på Nashville. Og jeg kan like den veldig - igjen, ingen onelinere, men jeg kan så veldig like troverdigheten i noen av karakterene. Den skal være min lille seriekaramell. Det burde vært senga forlengst.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 21. august 2013 #33 Skrevet 21. august 2013 Etter at jeg så Hayden Panetierre hos Graham Norton (dama er morsom særlig om sin egen feilstavete tatovering), så fikk jeg litt sansen, så kanskje Nashville er noe for meg! Hehe jeg tviler på jeg får med husets mannlige her på gg- den største minste finner hylende glede i rompemelk fra Afrika og bøkene om kaptein supertruse og den gode far blir matt av at de snakker så fort hehe. Mulig det er derfor den appellerer til oss damene; vi kan gjøre mer enn 1 ting og ha 2 tanker i hodet. Logikken i overskriften på dette innlegget er ikke helt ulogisk for meg Ser at platekompaniet på nett har 3 for 2 på alle tv-serier nå! Jeg skal teste Veep snart- tror den har potensiale!
Gjest sug lut Skrevet 21. august 2013 #34 Skrevet 21. august 2013 Ja, GG går fort, det er derfor jeg liker den - masse masse ord, det er jo der vi er med S60 også. Haha, kaptein supertruse er fantastisk morsomme bøker! Oooo, interesting! Hvorfor pokker kjøpte jeg Nashville i forrige uke da... Jeg så også Hayden P på GN og fikk umiddelbart mer symp, litt mer enn bare pretty face. Og Nashville er verd pengene (selv om det står "spesialimport" på den og den kosta en arm og et bein for en sesong).
Gjest Helle_Høygir Skrevet 21. august 2013 #35 Skrevet 21. august 2013 Så du de andre feilstavete tatoveringene på GN? Jeg lo godt av de altså; it's get better, kompasset, no regerts og såklart mitt nye livsmotto keep smileing Husker jeg leste om både gg, s60 og west wing - de satte en ny manusstandard for det var så mye dialog og hurtighet at de måtte gjøre endringer. Hva er dine tanker om Big bang Theory forresten? En serie jeg gjerne skulle sett var "parks and recreation" - den gikk på en av disse betalkanalene, men de har ikke vi.. Har også sansen for masterchef Australia; den er helt annerledes enn den amerikanske. De viser hensyn og er oppriktig interessert i folka som er med. Så en episode for litt siden hvor en fyr hadde bomma og var så skuffa over seg selv at tårene kom. Da stoppet de alt og han ene gikk bort, la armen rundt han og snakket med han, sa at alle gjør feil og det går bra. Det syns jeg står respekt av. Og ikke minst de heier på hverandre.
lilja70 Skrevet 23. august 2013 #36 Skrevet 23. august 2013 Her hos oss er det ikke akkurat så rolig. Kveldene er stryking, gjøre klart for dagen etter, dekke frokostbord og sitte på pc og sende alle mailene som må ut for at fotball, friidrett, klatring, FAU og alt det andre skal bli administrert... * slå meg i panna* "Stryking"? "Dekke frokostbord"? Herlighet, hvem det nå er som slår deg i panna, så slår de ikke hardt nok. Jeg er selv fau/korps/riding/kampsport-mor også, men hvis du må sende mailer hver kveld for at det skal bli administrert, da mistenker jeg at du LIKER å bli slått i panna. -Og da er det jo greit, tenker jeg, for da har du jo allerede prioritert tid til ting du liker. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå