Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 vet ikke om det er avslag fra skolen, alenemortilværelsen eller at det går mot høst og mørkere tider, men føler meg så grå og trist innvendig.. er alene og kveldene blir veldig stusselige etter at barnet er i seng. Og jeg finner ingenting som fenger meg. Har dere noen gode filmtips? Fine, morsomme, spennende filmer, hva som helst? Anonymous poster hash: 57049...667
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Fra en alenemor til en annen så føler jeg veldig med deg. Jeg liker veldig godt filmer basert på sanne historier. . remember the titans we are marshalls the blind side secreteriat men liker og litt romantiske men gode georgia rules syns just go with it var litt morsom Dansefilmer og alle step up filmene stomp the yard (mange fine gutter der) Anonymous poster hash: 6f695...938
Steget Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Ingen film, men jeg blir i godt humør av Glee! alle sangene flytte meg glad, og jeg sitter og synger med:-) håper alt ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 tusen takk, her var det masse jeg må sjekke ut Anonymous poster hash: 57049...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå