Gå til innhold

flaskevarmer- er det verdt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med flaske/barnematvarmer?

Jeg kommer til å pumpe mye og lurer på om det er verdt å ha en sånn.

Anonymous poster hash: 368c1...8e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja on du skal pumpe så er det nok verd det, skal jo ikke varme det i mikro.

Men ved mme er det ikke vits, da kan den kun brukes om du kjøper ferdigblandet mme.

Anonymous poster hash: e7664...a4c

Skrevet

Vi hadde den til avent, og var ikke fornøyd. Ene gangen var den perfekt, også var den kald, så måtte varme på nytt. Syns det var bedre og varme den i varmt vann bare. Gikk jo mest i pupp uansett ;)

Anonymous poster hash: b834b...0dd

Skrevet

Nei, jeg skal amme for det meste, men siden jeg skal gå deltid på høgskolen (ikke hverdag og bare 2-3 timer om gangen), kommer jeg til å pumpe sånn at mannen min kan gi flaske.

Jeg eier ikke mikro, derfor lurer jeg på om den fungerer ok eller om jeg bør bare varme opp med vannbad. 

Skrevet

Min slutta å virke etter første gangs bruk.. :( Men mini tar uansett ikke flaske, så vi fikk ikke bruk for den anyway.

Med eldste varmet vi bare vann i tekoker, for så å helle over i et stort litermål og satte flaska oppi der til den var varm.

Skrevet

Min slutta å virke etter første gangs bruk.. :( Men mini tar uansett ikke flaske, så vi fikk ikke bruk for den anyway.

Med eldste varmet vi bare vann i tekoker, for så å helle over i et stort litermål og satte flaska oppi der til den var varm.

jaja.... :/ ser ut som det ikke blir en flaskevarmer på meg da....med mindre noen kommer med en anbefaling på en merke som fungerer optimalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...