Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg har en snuppe som er 18 mndr om tre dager! For tre måneder siden begynte hun å gå litt, type 10 skritt utover på gulvet.. men så ville hun ikke det noe mer, så i sommer har hun bare villet holde i hånden og gå og gå og gå.. men har ikke sluppet seg noe mer. Vi har blitt innkalt til helsestasjonen for ekstraoppfølging pga at hun ikke går, og hs fant ingen problemer med henne... og... i dag da jeg skulle hente henne i bhg, kom hun gående mot meg!! Hun har gått i bhg i to uker nå, og ... wow.. det var altså det som skulle til! Hun har gått litt i ettermiddag også, men fremdeles helst holde meg i hånden. Men, altså, NÅ må det vel komme!! Puh..... Sorry, måtte bare dele det med noen :/ Anonymous poster hash: eadb0...3a8
Gjest Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Kjenner følelsen!! Her gikk ikke mini føre han var 16 mndr, og alle var skikkelig fustrerte her - inkl han selv Men nå går og går han.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Gratulerer så mye til deg og flinke lillejenta! Anonymous poster hash: 5f929...f57
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Noen er bare mer bedagelige anlagt Anonymous poster hash: cd14c...fa6
Magia Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 (endret) Min gutt var også sen, men nå spurter og hopper han, og han prøver å hinke Gratulerer med din lilles milepæl. Det er så gøy med utvikling! Endret 16. august 2013 av Magia
Linerlen og pipipen Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Hurra, så gøy! Vår også tok seg good tid på å finne ut av det. Nå seks uker senere løper han avgårde og er borte på et blunk. Det er helt fantastisk hvor fort det gikk da han knakk koden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå