Gå til innhold

hvordan få baby til å ta flaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte meg en liten tur ut i morgen kveld. Baby er 4 mnd og nekter å ta flflaska. Hun har fått flaske før og da gikk det helt fint,men nå nekter hun. Er det noen som har noen tips til hvordan hun skal ta flaska?

Anonymous poster hash: e21a8...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare tåpelig å gi henne flaske, bli hjemme

Anonymous poster hash: b863f...6b7

Skrevet

Hun tar den nok når hun blir sulten nok. Hvis ikke får du ikke dra så langt avgårde da, sånn hvis det skulle bli krise.

Men har hun tatt den før vil jeg tro det skal gå imorgen også;)

Anonymous poster hash: 86af2...7be
Skrevet

Noen tar den aldri.

Anonymous poster hash: 9ab20...55b
Skrevet

Førstemann her tok flaska i perioder. Prøv igjen i morgen. Mange babyer tar den kun dersom det er morsmelk på. Dersom babyen ikke tar flaska i morgen får du jo ikke dratt ut, men nå er jo heller ikke ungen særlig gammel. Du får i så fall bare smøre deg med tålmodighet og prøve igjen om noen uker.

Anonymous poster hash: 0b68a...4d4
Skrevet

Har du prøvd forskjellige flasker og tuter? Vår tok flaske da han fikk den "nye" tuten til medela. Litt dyr, men har hørt om mange barn som foretrekker den.

Anonymous poster hash: 6ef27...756
Skrevet

Jeg har bare prøvd dr.brown sine flasker. HI

Skrevet (endret)

Vesla her tok ikke flaska noe særlig før vi prøvde mam sine flasker. Tuten er litt flatere på den, så overgangen fra pupp skal visstnok være enklere. Verdt å prøve?

Ellers er det vel ikke noen triks, annet enn at pappa bør ta seg av flaskingen, babyen lukter jura på lang vei! Hehe:-D

Endret av BellaSuz
Skrevet

Har hørt at noen prøver med sukkervann på flaska, men vet ikke hvor varig effekt dette gir.

Anonymous poster hash: 8b595...30f

Skrevet

Gi fra kopp om ungen ikke tar flaske. Tar lengre tid men det går ned. Noen unger tar ikke flaske så lenge mor er i nærheten.

Skrevet

Får vell kjøpe en annen flaske i morgen å prøve :) Hi

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor og stresse med og gi flaske for og dra ut... Men det er jo opp til hver og en ;)

Er ei jeg var mye med før, hun tok flaske, og etter noen mnd nekta ungen, det gikk over 6 mnd før hun tok igjen... Der var mora mere opptatt av og drikke enn og passe ungen sin(sier ikke at du er sånn) håper det gir seg ;)

Anonymous poster hash: e930e...cdb

Skrevet

Nei,har ikke vært ute på over et år. Før jeg ble gravid. Hadde bare litt lyst å komme meg litt ut :) Hi

Skrevet

Nei,har ikke vært ute på over et år. Før jeg ble gravid. Hadde bare litt lyst å komme meg litt ut :) HiAnonymous poster hash: e21a8...c43

Da får du håpe på det beste ;)

Anonymous poster hash: e930e...cdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...