Gjest Kira bjeffer! Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Ungene leker, mannen er på jobb og jeg kjeder meg, så har tenkt å tilbringe store deler av kvelden med å spille Wordfeud. Noen som vil spille med meg i kveld? Heter Kira bjeffer der også, så legg meg gjerne til
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Sendte invitasjon.... Anonymous poster hash: dd9d8...be9
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Nå nettopp eller spiller vi allerede? Aner ikke hvem halvparten av de jeg spiller mot er
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Oppdaget nettopp at du hadde akseptert. .. telefonen min glemmer av og til å varsle meg om sånne ting ;-) jeg hater å åpne og begynte med en forsiktig "og" ;-) Anonymous poster hash: dd9d8...be9
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Oppdaget nettopp at du hadde akseptert. .. telefonen min glemmer av og til å varsle meg om sånne ting ;-) jeg hater å åpne og begynte med en forsiktig "og" ;-)Anonymous poster hash: dd9d8...be9 Hehe, jeg hadde ikke stort bedre start jeg heller dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå