Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 MÅ du ha mye penger i reserve, og isåfall hvor mye? Eller lever du litt fra måned til måned og er fornøyd med det? Anonymous poster hash: 6e54e...cc9
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Jeg er litt der at jeg kan velge det selv. I utgangspunktet trenger jeg ikke å bruke 5000 kr hver mnd på tull, men jeg gjør det ofte... hvis jeg lar være å shoppe kan jeg spare det Anonymous poster hash: dcf25...af8
Mikkemafian Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Penger er viktig for meg. Jeg har blitt oppdratt til å være nøysom of spare, og jeg liker dårlig når kontoen nærmer seg tom. Vi har ikke masse penger, og er ikke materialistiske, MÅ ikke reise på dyre ferier og ha de nyeste mobilene, så penger er ikke viktig på den måten. Men det er viktig for meg å ha såpass i bakhånd at jeg ikke får panikk med tanken på å ha bilen på verksted..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Penger er alfa og omega for meg! Lever fra måned til måned, så derfor får jeg ikke sove om natten omtrent. Bekymrer meg konstant for pengene jeg ikke har. Er trygdet syk alenemor. Hadde jeg hatt nok penger til å kunne kose seg innimellom og fikse bilen, reise på ferie ett så hadde jeg vært et mye lykkeligere menneske. Anonymous poster hash: 7de8e...1f4
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Penger er ikke viktig for de som har nok, men VELDIG viktig for de som ikke har nok. For når man ikke har penger, er alt vanskelig. Anonymous poster hash: ab139...d44
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Jeg bor tross alt i Norge, så penger er relativt viktig. Uforutsette utgifter blir fort dyrt! Men jeg føler at jeg har et veldig avslappet forhold til penger i forhold til mange. Holder på med en utdannelse som ikke gir noen superlønn, men tenker at interesser, mennesker og opplevelser er gull verdt. Anonymous poster hash: e3f2e...a98
☆☆☆ Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Pengar i seg sjølv er uviktig, men dei betalar for det materielle eg treng (og ein del eg berre har lyst på) og gir tryggleik. Dermed er pengar heilt nødvendig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå