Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Jeg føler min mann kan såre fælt. Spesielt om han blir kritisert eller sint. Han er selv superfølsom men kan selv såre meg så jeg får vondt inni meg i flere dager. Hva kan din lire av seg eller hva er det slemmeste din har sagt? Vil sammenligne. Anonymous poster hash: 28328...2cb
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 * at jeg ikke måtte være kjip mot en han kjenner, siden denne personen har sagt til ham om at jeg baksnakket og var frekk mot denne personen, som betyr mye for mannen. Å tro blindt på noe andre har fortalt om meg uten å kryssjekke med meg først vitner om at han ikke har så stor tillit til meg * hakking på bagateller. Jeg er vokst opp med mor som hakket på alt jeg gjorde og aldri var fornøyd, og jeg får deja vu når mannen hakker på meg. Anonymous poster hash: a72d9...2d6
2005&2010 Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Når han kom hjem og sa han hadde ligget med ×××××, ei ekskollega av oss begge.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Hvor dum jeg er, att jeg skjønner ingenting, stygge bein jeg hadde (gravid og full i vann) Anonymous poster hash: 62621...732
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Det kan ikke ha vært så veldig sårende for jeg husker faktisk ikke noe som helst. Vi har vært sammen i 15 år, men han sier omtrent aldri sårende ting. Passer munnen sin! Anonymous poster hash: d8ce3...b57
Light of my life Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Han har heldigvis ikke sagt mye sårende ila de 12 årene vi har vært sammen. Det jeg kommer på som såret mest var hva han IKKE sa da vi hadde en opphetet diskusjon med moren hans.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Han sa engang i en litt turbulent tid mellom oss at han ikke lenger så noe framtid mellom oss og at alt var over. Dette er 8 år siden, og på de årene har det kommet 2 unger, leilighet:p Men fy det var sårende den gangen han sa det og (liksom) mente det. Hele min verden raste den gang! Anonymous poster hash: d1335...7fe
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Hmm.. sitter her etter 5 år sammen og kommer ikke på en eneste ting. Heldigvis, for sånt hadde gjort at mine følelser hadde visnet bort. Anonymous poster hash: 920d4...90b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Det kan godt hende at han har sagt noe mindre pent, men jeg tror ikke han har såret meg skikkelig noen gang - for jeg kan ikke komme på noe som helst. Han er veldig snill og god, og vi krangler nesten aldri. Det er nok heller jeg som sier de verste strofene om jeg er skikkelig irritert. Anonymous poster hash: a33ea...7f9
Aldri si aldri Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Han har heldigvis ikke sagt mye sårende ila de 12 årene vi har vært sammen. Det jeg kommer på som såret mest var hva han IKKE sa da vi hadde en opphetet diskusjon med moren hans. Samme her. Han har aldri sagt et vondt ord til meg. Men når jeg har diskutert med min svigermor (som jeg syns blander seg litt vell mye) har han tiet, selv om jeg vet han har vært enig med meg. Da har han fått høre litt stygge ting fra meg sånn etter at svigermor hadde dratt. Men han lover å ta ordet om det blir flere diskusjoner i fremtiden, så tiden vil vise Har egentlig ikke så store forventinger, da han har veldig mye respekt for sin mor og er en smule konfliktsky.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Dere som svarer at ikke dere har blitt såret, hvorfor skriver dere her egentlig? Dere svarer jo ikke på det HI spør om... Anonymous poster hash: 8db64...d65
Line-mamma til to herlige Skrevet 16. august 2013 #12 Skrevet 16. august 2013 desverre sier han så mye ting som sårer at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne:( uff...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #13 Skrevet 16. august 2013 Aldri har han sagt noe sårende til meg, selv etter mange år. Men jeg derimot har gjort det mot ham, men jeg sliter for tiden psykisk og kan ikke noe for det. Heldigvis forstår han meg, og at det sårende jeg sier ikke er meg, så heldig jeg er som har ham, andre hadde ikke orket det. Anonymous poster hash: b798d...af4
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 At han ikke vil ha sex med meg fordi jeg ønsker meg barn. Jeg har spiral. Den svei, og mine følelser har dalt 20 hakk! Anonymous poster hash: a6e79...4c0
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Han har sagt at han håper jeg hopper foran et tog,jeg er stygg og at alle syntes det,jeg er hore,fitte,ludder,dårlig mor. Han har også sagt at han skulle ønske jeg tok abort. Vi har 3barn sammen og han ville jeg skulle ta abort med 2av dem. Han har sagt st moren og mormoren min er fæle og at de er dumme i hue. Det er de to dom står meg nærmest her i livet. Han hater meg,skulle ønske jeg var død osv...alt dette sier han når han er sinna. Anonymous poster hash: 0dc82...65f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Han har sagt at han håper jeg hopper foran et tog,jeg er stygg og at alle syntes det,jeg er hore,fitte,ludder,dårlig mor. Han har også sagt at han skulle ønske jeg tok abort. Vi har 3barn sammen og han ville jeg skulle ta abort med 2av dem. Han har sagt st moren og mormoren min er fæle og at de er dumme i hue. Det er de to dom står meg nærmest her i livet. Han hater meg,skulle ønske jeg var død osv...alt dette sier han når han er sinna. Anonymous poster hash: 0dc82...65f Og dere er enda sammen fordi??? Anonymous poster hash: d11dd...043
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Forholdet har vært slutt engang før og er slutt igjen nå. Det er nok for godt selv om jeg enda savner han fælt. Anonymous poster hash: 0dc82...65f
Oslomama Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Han har sagt at han håper jeg hopper foran et tog,jeg er stygg og at alle syntes det,jeg er hore,fitte,ludder,dårlig mor. Han har også sagt at han skulle ønske jeg tok abort. Vi har 3barn sammen og han ville jeg skulle ta abort med 2av dem. Han har sagt st moren og mormoren min er fæle og at de er dumme i hue. Det er de to dom står meg nærmest her i livet. Han hater meg,skulle ønske jeg var død osv...alt dette sier han når han er sinna. Anonymous poster hash: 0dc82...65f Og dere er enda sammen fordi??? Anonymous poster hash: d11dd...043 Fy, dette er verbal mishandling. Dette kan du ikke godta at han sier til deg, sint eller ikke. Uakseptabelt i mine øyne..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 Dette sier han hver gang han blir veldig sint og det sårer veldig. Ikke rart følelsene har gått nedover. Skjønner ikke hvorfor jeg savner han,men han er pappaen til barna våre. Anonymous poster hash: 0dc82...65f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 Vi var sammen i 7år og han sa det samme hver gang når vi kranglet. Alt for å såre mest mulig:( Anonymous poster hash: 0dc82...65f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #21 Skrevet 16. august 2013 Snart innser du at du er heldig som er kvitt han. For en møkkamann Anonymous poster hash: 8db64...d65
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #22 Skrevet 16. august 2013 Går ofte i cunt og fuck you... mannen sliter dessverre med sinnet sitt. Anonymous poster hash: 5dfbb...d80
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #23 Skrevet 16. august 2013 Hadde en kjempe krangel her nå og fikk akkurat høre at jeg skulle dra til helvette!!!! Vi skal gifte oss om noen uker, så ikke så veldig hyggelig. Kranglet veldig mye i det siste. Vet ikke om det er bryllupet som er stressende for oss begge. Men det får en til å tenke. Kan ikke akkurat avlyse heller... Anonymous poster hash: 32b64...a13
Zalosalutt Skrevet 16. august 2013 #24 Skrevet 16. august 2013 At jeg er dum, jævla fitte, syk i hue, aseksuell, hater meg og at jeg har lurt ham til å bli hos meg(pga barna) når han kunne vært lykkelig hos noen andre. Har alltid skydd konfrontasjoner, men har dessverre begynt å miste besinnelsen selv. Synes det er urettvist at han skal slenge drit og såre mens jeg prøver å roe og mildne. Vi lever på kanten for å si det sånn..
beibilykke Skrevet 16. august 2013 #25 Skrevet 16. august 2013 Tja. .. at jeg var en feit gris har han klart å lire av seg.. :/. Da ble jeg såra.men jeg sa riktignok noe forferdelig til han først så jeg fortjente vel kanskje den .. Nå er jeg riktig nok større enn den gangen (flere år siden) og han sier han elsker kroppen min blablabla uansett hvor mye jeg hater den selv og klager ; p. Er riktig nok gravid nå men skal bli godt å ta over kroppen etter svangerskapet og bli mitt sanne jeg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå