Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Min mann har drete seg ut tidlig i forholdet vårt for snart 8 år siden. Han snakket med andre damer, og sa ting han ikke burde si.... Og han vet jeg ikke stoler 100% på han enda. Og han har sagt att jeg kan godt sjekke facebook`n hannes og mobilen når jeg får slike dager jeg må overbevise meg selv om att han er snill. Noe jeg er takknemlig for. Men nå er jo facebook komt ut med sånn logg, att jeg kan se hvem han søker på. Noe han ikke vet. Vil ikke han skal vite det heller. Han har 1 sjangse på å drite seg ut igjen, og når han gjør det, vet han att jeg ikke er kona hannes lenger. Han er jo verdens beste. Men han har ei dame som han snakker så mye dritt om. Kor stygg hun er, hvor store pupper hun har i forrhold til kroppen, bla bla bla bla. Men nå på den loggen på facebook, ser jeg att han søker OFTE på hun dama. Og jeg begynne og tenke dumme tanker igjen, og lure på om han sier det kun for å lure meg Jeg angrer på att jeg ikke forlot han den første gangen han dreit seg ut. Hadde jeg bare vist hvor vansklig det er å glemme Anonymous poster hash: 13073...15f
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Usj, kjenner igjen usikketheten din! Men, dine følelser er ditt problem! At han søker ppp siden til en dame er ikke noe farlig, og du må jobbe med deg selv slik at du blir tøffere og tryggere.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Hvor er denne loggen? Anonymous poster hash: d922a...f4f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 aktivitets logg, der oppe med forside bildet. Anonymous poster hash: 13073...15f
Kyllingbein Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Hvorfor snakker han "dritt" om damer? Du ser vel hvordan hun set ut selv eller? Kanskje er han fascinert. Kjedelig å være usikker men. Hvis du ikke har noe annet enn at han har søkt opp ei dame på disse 8 årene er det kanskje et litt tynt grunnlag for å bli så veldig usikker..
Caprica Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 8 år og du stoler fortsatt ikke på ham? (for all del, mye mulig at du har god grunn) Hvorfor er du sammen med ham? Han er IKKE verdens beste og hvertfall ikke rett for deg dersom du ikke kan stole på ham. . Enten må du tilgi og glemme og tilgi mannen hans synder, eller så får dere få hver deres vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå