Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Har så få og stygge klær! De fleste er alt for store pga 10 kg mindre på et år. Blir flau over meg selv når jeg må vise meg ute! Så nå må jeg få kjøpt meg noe nytt! Anonymous poster hash: c22d7...79a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 Jeg bruker mye jeans, bluser, skjorter, hverdagskjoler(heeeent enkle) med skjerf og boots. Elsker høsten og høstklær. Anbefaler deg p bygge en garderobe med: En mørk og en sort jeans til din fasong, hvit skjorte, ett par enkle litt tøffe strikkegensere, en røff bluse med mitt detaljer, ett par lange litt oversized cardigans(gjerne en gråmellert) og ett par lave boots, og ett par med litt høyde. Da har du dn basegarderobe du lett kan fikse med forskjellig skjerf, smykker osv. Lykke til;) Anonymous poster hash: cc854...e43
Gjest thricane Skrevet 16. august 2013 #3 Skrevet 16. august 2013 Går mye i olabukser, converse, litt røffe t shorter og skinnjakke. Om sommeren går det mest i maxikjoler.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 samme som de over her egentlig.. smale sorte jeans som basis.. kombinerer med mye litt finere bluser og topper på jobb, med blazer eller en fin cardigan over.. ballerinasko eller pumps som regel litt mindre damete og mer laidback og rocka på privaten.. converse eller nike free men går i det jeg synes er fint og kult, og tenker lite på om jeg er 30.. eller var det 32...:/ Anonymous poster hash: 2fa7b...fb2
Rivjernet Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Nike,jeans og lang allværsjakke! Skikkelig hot, med andre ord..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #6 Skrevet 16. august 2013 Dette var mange gode tips! Du som skrev hva jeg bør ha i basisgarderoben, det er sånne klær je syns er tøffe! Så skal rett og slett kjøpe meg de klærne!:-) Har et par skinnstøvletter. Kan brukes over inntilsittende jeans? Og så har jeg et par lave conversesko som jeg elsker! Hva er tøft å bruke til de? Har ei skinnjakke, men er blitt altfor stor!:/ Luksusproblem! Haha Ble inspirert til p shoppe klær! Er sjelden jeg blir det! Hvilke butikker og merker bruker dere? Jeg har sett mye fint på h&m! Har ikke så altfor god råd, sø skal jeg kjøpe mye klær på dn gang må det bli noe som ikke koster så altfor mye! Og jeg trenger mye på en gang om jeg skal bli fornøyd ned klesstilen min;) Anonymous poster hash: c22d7...79a
Fruen i huset Skrevet 16. august 2013 #7 Skrevet 16. august 2013 Bruker bukser som sitter stramt, bluser/pene skjorter som er litt løse og skjuler min mage som ikke er så flat lenger. Bruker også mye litt store, baggy t-skjorter over en singlet, til feks shorts. Sko: Toms og converse på denne tiden. Får ofte høre at jeg ser fin og fresh ut, og langt yngre enn mine 33
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Jeg bruker mye jeans, bluser, skjorter, hverdagskjoler(heeeent enkle) med skjerf og boots. Elsker høsten og høstklær. Anbefaler deg p bygge en garderobe med: En mørk og en sort jeans til din fasong, hvit skjorte, ett par enkle litt tøffe strikkegensere, en røff bluse med mitt detaljer, ett par lange litt oversized cardigans(gjerne en gråmellert) og ett par lave boots, og ett par med litt høyde. Da har du dn basegarderobe du lett kan fikse med forskjellig skjerf, smykker osv. Lykke til;) Anonymous poster hash: cc854...e43 Tar også til meg gode tips her! høres ut som du har kul stil! Hvilke butikker handler du i? Anonymous poster hash: 8a60e...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå