Gå til innhold

Dere som har to barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det "nok" synes dere? Jeg skal snart ha nr to og vi er egentlig ferdige nå. Men tanta til samboeren min sier ofte at hun angrer på at hun ikke fikk tre, at to er litt lite. Hva mener dere som har to? Synes dere det holder, eller angrer dere på at dere ikke kjørte på med en til?

Anonymous poster hash: eee89...e33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp fått nr.2 og syntes det er nok. Da er vi en forelder på hver, og vi har med tiden tid til å kjøre begge på aktiviteter og følge opp.

Anonymous poster hash: 3de9d...8b5

Skrevet

Vi har to, en av hver med tre år mellom, minste er 8 mnd. Vi er ferdige :-)

Deilig å vite at jeg aldri skal være gravid mer og at jeg ikke skal ha nyfødt baby igjen. Får glede meg til barnebarn istedenfor :-D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg var og lenge ferdig, skulle ikke ha flere enn to,... Nå er 3.mann 6 uker gammel ;) han i midten er 6 år :)

Skrevet

Jeg har to barn. En på tre år og en på fire mnd. Sannsynligvis blir det en til om noen år. Har alltid ønsket meg tre/fire barn, føler meg ikke ferdig med å få barn. Angående det å følge på aktiviteter som blir nevn lenger oppe, så synes jeg ikke barna bør følges på alt. De kan godt sykle til fotballtreningen eller etter hvert ta bussen hvis det blir aktuelt å dra så langt. Men jeg ser den at noen bor slik til at det ikke er mulig.

Anonymous poster hash: ed2b4...063

Gjest sussie77
Skrevet

Har to og føler det holder. Skulle egentlig bare ha et barn vi, men endte opp med to tette. Og veldig fornøyd med det. :) 

Gjest thricane
Skrevet

Vi har to og minste er 4 år nå. Når jeg ser de med baby og barn rundt året, kjenner jeg veldig på hvor deilig det er at jeg ikke skal den runda en gang til. Jeg er fornøyd med to:-) nå er mannen sterilisert og det et uansett for sent å ombestemme seg.

Skrevet

Du får jo snart nr 2, og da vil du (kanskje) erfare hvor hektisk det kan være med flere enn ett barn.. Alt etter som hva aldersforskjell det er på dem og hvor aktive/krevende de er. Jeg har en på 1 og en på 3 og det er MER enn nok nå i alle fall,... :) 

Anonymous poster hash: 685f8...cca
Skrevet

Er det "nok" synes dere? Jeg skal snart ha nr to og vi er egentlig ferdige nå. Men tanta til samboeren min sier ofte at hun angrer på at hun ikke fikk tre, at to er litt lite. Hva mener dere som har to? Synes dere det holder, eller angrer dere på at dere ikke kjørte på med en til?

Anonymous poster hash: eee89...e33

Jeg hadde sansynlig vis ønsket en til hvis jeg hadde vært yngre. Nå var jeg nesten 40 da jeg fikk nr 2. Da var det greit å godta at det var siste, men jeg liker unger så kunne gjerne hatt en eller to til.

Anonymous poster hash: e41e3...821

Skrevet

Fekk to tette, og var 39 då minste kom.  Synes vi har hatt nok å gjere som småbarnsforeldre dei siste to åra, men no byrjar ting å roe seg, så eg hadde nok prøvd å overtale mannen om ein til dersom eg hadde vore litt yngre.  Men eg ser fordelar med å ha berre to og.  Vi har det rolegare i heimen enn trebarnsforeldre eg kjenner og det vert lettare å fylgje opp begge med fritidsaktivitetar og lekser når den tid kjem.

Anonymous poster hash: 9d5f4...5e8
Skrevet

her holder det med 2, samtidig føler jeg at vi fint kunne hatt 1 eller 2 barn til.

Jeg er ferdig, men allikavel tenker jeg innimellom at det hadde vært fint med et barn til, men jeg kan ikke gå gravid mer, eller gå igjennom en fødsel. Det klarer jeg bare ikke.. Så 2 holder, men vil nok alltid ha et lite ønske om noen barn til.

Enkelte dager der mine trasser verre enn verst og nabobabyen skriker pga kolikk så er jeg glad for at jeg ikke er gravid eller har en nyfødt baby :P

Anonymous poster hash: e9eb9...c48
Skrevet

Jeg tror det ofte henger sammen med hvor mange søsken foreldrene selv har?

Mannen har ett søsken og syntes to barn var nok. Jeg har tre søsken og syntes to barn var litt lite.

Vi endte med 3 :)

Anonymous poster hash: 717fe...4e1

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har alltid tenkt at jeg skulle ha tre barn. Dessverre er ikke det mulig fordi jeg har hatt to risikosvangerskap, og legene fraråder meg på det sterkeste å få flere barn.

Så jeg får nyte de to jeg har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...