Gå til innhold

Jeg er en tålmodig person, men dette er terror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en nabo som jobber på sjøen. Når han er hjemme spiller han tekno til alle døgnets tider. Jeg slapper ikke av foran tv'en, for vegg i vegg dundrer bassen løs. Det er musikk sent på natten, klokken fem om morgenen, klokken åtte oå morgenen, på ettermiddagen -stort sett hele tiden! Vi ble holdt våkne en del i sommer, gav beskjed på en høflig måte om at det må være stille på natten på hverdager da vi skal tidlig opp på jobb. Dette ble respektert i fem minutter, så var det på an igjen. Da vi skulle på ferie spilte han hele natten igjennom, og klokken ni på morgenen var musikken fortsatt på....Da hadde mannen vært å snakket med ham, og han sa han skulle skru av, men gjør det ikke.

Vet at andre naboer også har reagert, her en kveld ble det et voldsomt leven ute, og så ble musikken skrudd av. Jeg savner å kunne være i mitt eget hjem uten denne bassen hele tiden. Det er en utrolig slitsom musikk, hadde det bare vært noe roligere i det minste. I dag fikk jeg ikke sove etter kl seks grunnet musikken, og den er fortsatt på...

Merker dett sliter på meg, er gravid og trenger også mer søvn og hvile enn ellers. Dette er ikke noe særlig...:-(

Anonymous poster hash: 500ce...80e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsomt! :( Er det borettslag?

Anonymous poster hash: f62c8...709
Skrevet

Borettslag? Klag til styret eller ring politiet om det er full disco midt på natta.

Skrevet

Ring politiet neste gang. Og send klager til borettslagsstyret eller boligsameiet eller utleier eller noen.

Anonymous poster hash: 29970...f8c

Skrevet

Nei, dessverre...Det er tre selveieeleiligheter... Så utrolig slitsomt når det ikke engang hjelper å si fra på en fin måte. Blir så matt!

Skrevet

Hi her også.

Det frister p ringe politiet, samtidig som jeg føler at det er ekkelt å måtte gå så langt...Og blir slikt tatt på alvor?

Skrevet

Hi her også.

Det frister p ringe politiet, samtidig som jeg føler at det er ekkelt å måtte gå så langt...Og blir slikt tatt på alvor?

Hvor alvorlig det blir oppfattet av poitiet er vanskelig å svare på. MEN, hvis de trapper opp på dørstokken til vedkommende med en advarsel, så vil jeg tro at han skjønner at dere ikke bare spøker hvertfall. DERE har jo ingenting å tape på å bare ringe politiet å høre. Hva sier de andre som bor rundt der?

Skrevet

Det blir tatt på alvor, men det blir bortprioritert hvis det har skjedd alvorligere ting på samme tidspunkt.

Skrevet

Hi her.

Det er sant. Tror vi går til det skrittet neste gang det skjer sent på kvelden.

Det er akkurat skiftet eiere i ene leiligheten. De som bodde der før var rasende på ham, og la ikke skjul på det verken overfor oss eller ham. De nye gav tydelig uttrykk for at nok var nok her en kveld, og da ble det faktisk stille. Men ikke gøy å måtte handle i raseri heller! Her bor en enslig kar også men tror ikke han bryr seg særlig.

Skrevet

Ta en tlf til politiet. Vi bodde i blokk, hadde en på 2 år, og jeg var nettopp blitt gravid med nr to når det flyttet inn en "bråkmaker" over oss. Han holdt på på samme måte i nesten et år. Vi klagde og klagde til borettslaget. Samme gjorde naboene, men ingenting skjedde. Så var det en onsdagskveld, han hadde full fest! Var sikkert 30 stk i en leilighet på 70kvm. Holdt på å klikke! Mannen ringte politiet, de kom og kastet de ut. Politiet klagde selv til borettslaget, og innen måneden var omme ble han kastet ut. Såklart skal man ta hensyn om man bor vegg i vegg med andre. Enig med alle over, ring politiet og forklar saken. Håper det ordner seg for dere! Er utrolig slitsomt! Lykke til! :)

Skrevet

Hi her.

Ja, det blir nok å ringe politiet neste gang. Utrolig slitsomt dette. Godt å høre at det ordnet seg for dere:-) Håper det ordner seg for oss også!

Skrevet (endret)

Jeg hadde ringt for lenge siden. Spiller noen lengre enn til 23 er jeg ikke sen om å ringe politi.

Endret av Øyne som ser!!
Skrevet

Jeg hadde ringt for lenge siden. Spiller noen lengre enn til 23 er jeg ikke sen om å ringe politi.

Godt å høre at det ikke er bare vi som blir irritert av dette. Vi har jo betalt noen mill for leiligheten, og ønsker at den skal være et avslappende sted å være... Og at man kan forvente å få sove når natten kommer.... I dag ble det stille rundt kl ni. Og jeg vet av erfaring at det ikke er lenge til han starter opp musikken igjen.

Skrevet

Ble det ikke stille før kl ni imorges? Ijøssenavn, hva folk får seg til å gjøre.. :o Hadde klikket i vinkel!

Skrevet

Skulle du ikke ringe politiet neste gang ?

Skrevet

Jeg tror egentlig problemet ditt står i overskriften: du er en tålmodig person.

Hvis dere noen gang skal få en slutt på problemet, så må du slutte å være tålmodig: nulltoleranse er stikkordet her!

Anonymous poster hash: 11612...471

Skrevet

Ja, jeg vet... Men synes det blir rarr å ringe politiet på dagtid. Han skal ha fest i kveld. Blir det sent så ringer jeg. Lei!!! Han spiller dunk dunk nå også.

Skrevet

Men kjære deg, slutt å være en dørmatte. Ring politiet, det er tydligvis ikke annet som hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...