Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Hvordan er det der? Overflod av geniale, velutdannede menn og kvinner eller kan i praksis alle registrere seg der? Anonymous poster hash: 9a102...31d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg kaster litt opp i munnen min hver gang jeg ser den reklamen. Jeg skjønner at folk vil møte noen som har samme interesser som de kan føre gode samtaler med og føle fellesskap til, men når en gruppe hever seg over andre slik denne datingsiden gjør, ja, da sliter jeg litt med å fordøye det. Overmennesker som anser seg selv for å være hevet over andre. Får inntrykk av at de har krav til utdannelse/inntekt og utseende. De sier jo at alle medlemmene er velutdannede og intellektuelle, så da ekskluderes nok så mange bare der. Anonymous poster hash: 67de7...9f1
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Ja, lurer veldig på hva slags folk som registrerer seg der? Er de hyggelige, liksom? Er selv høyt utdannet, men er likevel skeptisk til en side som kun vil ha "eliten" (hva mener de med det egentlig?)..... Anonymous poster hash: a7c61...ec6
Siamese Hellhound Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Det er jo igrunn bra at sånne sjølgode typer holder seg for seg sjøl på sin egen sjekkenettside, da, så slipper andre å plages med dem! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Problemet er vel bare at "elitemenn" ikke vil ha "elitekvinner", i alle fall ikke når det kommer til utdanning og jobb, kun når det kommer til utseende. Så egentlig burde de opprette en side for menn i høye stillinger, som vil ha en trophy wife Anonymous poster hash: 74e28...c51
**snuskeluska** Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Nå er ikke jeg singel og ikke på jakt etter mann. Men jeg må bare kommentere at jeg blir både litt kvalm og ganske flau av reklamene som går på tv for Elitepartner.no. Det er siste stedet jeg hadde registrert meg for å finne en mann for å si det sånn!
MissMayer Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Hihi. Den reklamen er så underholdende. Hun derre ingeniør-Nina og han cocky gründeren med skjegg ser ut til å passe godt sammen. Ja, jeg husker de faktisk. Flaut!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Hehe, etter å ha vært her i noen måneder tviler jeg på at særlig mange her kvalifiserer seg til å registrere seg der! Her er det stort sett trygda Ap-damer som vil jobbe minst mulig og få mest mulig trygd. Bare å lese en debatt eller to om politikk her inne så skjønner man hvor landet ligger. Anonymous poster hash: 8539f...88f
Siamese Hellhound Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Nå er jeg verken trygda eller wannabe trygda eller AP-dame, men du plasserte jo deg selv ganske godt i landskapet, da.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Hehe, etter å ha vært her i noen måneder tviler jeg på at særlig mange her kvalifiserer seg til å registrere seg der! Her er det stort sett trygda Ap-damer som vil jobbe minst mulig og få mest mulig trygd. Bare å lese en debatt eller to om politikk her inne så skjønner man hvor landet ligger. Anonymous poster hash: 8539f...88f Haha! Du er tilbake skjønner jeg. Sliter litt du? Anonymous poster hash: 9a102...31d
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Trenger man en partner er det vel neppe eliten som går på nettet. Nettdating er for tapere, som må sitte og juge på nettet imånedsvis for så manne seg opp til å møte mennesker av kjøtt og blod. Looooosers. Anonymous poster hash: 05cf0...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå