Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #26 Skrevet 15. august 2013 Mandag: Var på kinaretst spiste stektris med diverse. Tirsdag: Hadde ikke noe middag. Ungene hos far og jeg jobbet seint. Onsdag: Sommer koteletter og ris. Torsdag: Pizza grandiosa Fredag: Ungene skal til far. Kanskje jeg tar fiskegrateng. Lørdag: Jobber til 18, kanskje hamburger med tilbehør. Søndag: Vet ikke kanskje middag hos mor og far. Anonymous poster hash: 76265...304
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #27 Skrevet 15. august 2013 Mandag: Vegetarlasagne med spinat og balsamicoløk.Tirsdag: Kjøttpudding med bacon.Onsdag: Fiskegrateng (Uten makaroni)Torsdag: Ovnsbakte grønnsaker med fetaost.Fredag: Viltgryte med rosenkål og tyttebærsyltetøy.Lørdag: Grillet makrell.Søndag: Kjøttkaker i brun saus. Anonymous poster hash: 4db00...457
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. august 2013 #28 Skrevet 16. august 2013 Tirsdag: fiskegrateng med poteter, gulrot og smeltet smør Onsdag: ovnsbakt laks med potet, agurksalat, poteter og Sandefjordsmør. Torsdag: svinekoteletter i brun saus, poteter, surkål og tyttebærsyltetøy Fredag: lys lapskaus. Lørdag: quesadillas med guacamole, salsa, mexicansk bønnestuing og rømme. Søndag: rester Mandag: pasta med kryddret kylling, saus av creme fraise, purre og sweet chillisaus. Bortsett fra salsa og fiskegrateng, er alt laget fra scratch.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #29 Skrevet 16. august 2013 Mandag lakseburger med ris og salat Tirsdag pannekaker med bacon Onsdag fiskepudding på brødskiver Torsdag tomatpølsegryte med ris og hvitløksbauetter Fredag spagetti med Kyllingkjøttdeig og dolmiosaus Lørdag hjemmelaget pizza Søndag kylling, ris og salat Har laget meny for hele august:-) Anonymous poster hash: dd298...65e
Wopi Skrevet 16. august 2013 #30 Skrevet 16. august 2013 Mandag: Risengrynsgrøt Tirsdag: Ovnsbakt laks med båtpoteter, wokete grønnsaker og mango chutney saus Onsdag: kjøttboller, kokte poteter og brokkoli Torsdag: Taco (feiret skolestart) Fredag: Skalldyrspasta Lørdag: Tapas (utdrikkingslag) Søndag: Hjemmelaget pizza
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #31 Skrevet 16. august 2013 Oi, jeg som trodde at vårt kosthold kanskje var i overkant mye usunt, men har aldri sett menyer med så mye fett og karbohydrater. Kanskje jeg ikke er så aller verst i matveien likevel Anonymous poster hash: 46c04...50e
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #32 Skrevet 16. august 2013 Oi, jeg som trodde at vårt kosthold kanskje var i overkant mye usunt, men har aldri sett menyer med så mye fett og karbohydrater. Kanskje jeg ikke er så aller verst i matveien likevel Anonymous poster hash: 46c04...50e Hva har stått på menyen deres da? Siden du synes du spiser usunt, men ikke så mye som disse her? Anonymous poster hash: 09e77...cfe
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #33 Skrevet 16. august 2013 Mandag: tapasrester etter dåp på søndag. Tirsdag: tror ikke vi hadde middag Onsdag: thaispaghetti med kylling Torsdag: hjemmelaget tomatsuppe med makaroni og egg Fredag: gratinert potetform med bacon Lørdag: bakt potet eller hjemmelaget hamburger Søndag: lammegryte Ikke den beste ukemenyen, men mannen jobber fulle dager og jeg er alene med en krevende baby og en toåring i trassalderen som i utgangspunktet syns all middag er æsj, så det blir en del lettvinte løsninger for tiden. Anonymous poster hash: c431a...3a4
1-2-3 <3 Skrevet 16. august 2013 #34 Skrevet 16. august 2013 Mandag: kebabtallerken Tirsdag: pølser i brød og potetmos Onsdag: løvbiff, ovnsbakte poteter og salat med thousand Island Torsdag: pizza Fredag: Noe fra McDonald's Lørdag: nachos, kjøttdeig, dip, ost og salsa Søndag: pannekaker med bacon og sukker Anonymous poster hash: dd198...22d Haha....du tuller? Anonymous poster hash: 2067b...1ae Høres ut som menyen på Bon apetitt
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #35 Skrevet 16. august 2013 Mandag: hjemmelaget pølsegrateng med masse gode grønnsaker. Tirsdag: pizza fra Peppes,(feiret en spesiell dag) Onsdag: ovnsbakt torsk med grønnsaker og fullkornspasta. Torsdag: grillet minihamburgere og indrefilet av svin med kun grønnsaker som tilbehør. Fredag: hjemmelaget pizza med masse godt på. Lørdag: hjemmelaget lasang med salat og melon yughert som dressing. Søndag: middag hos svigerfamilien min. Anonymous poster hash: 8916c...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå