Gå til innhold

Hva ville du gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20 år og har ei datter på 4 mnd. Til neste år tenker jeg å fullføre 2 år vgs så høgskole/universitet etter det.

Jeg er skoleflink og liker meg på skolen, føler bare at nå som jeg har barn blir det anderledes.

 

Men for fremtidens skyld vil jeg ha en jobb med god lønn. Skal sies at jeg er alenemor å har det tøft økonimisk, men vil heller slite noen få år eller hele livet.

 

Klarte du å starte på studie igjen? Hva motiverte deg?

 

Anonymous poster hash: 92bff...3f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på skolen etter å ha fått barn. Jeg har aldri trivdes på skolen, men jeg klarte det. Har ikke gått høgskole, men jeg har studiekompetanse og eksamen i design og gullsmedhåndverk. Nå leter jeg etter lærlingplass, men hvis ikke det ordner seg, så kommer jeg til å søke arkeologi.

 

Det er tøft, men det går. Vær forbredt på lange dager og mye jobbing, men ingenting er umulig.

Hvis du har noen fag ifra før av blir det lettere.



Anonymous poster hash: 7dfb9...56a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...