Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Jeg har sagt ja til en fest/sammenkomst sammen med gode venninner i slutten av neste mnd. Da er babyen min ca 6 1/2 mnd. Vi skal være i en annen by så jeg må sove over. Babyen tar flaske uten problem og har det kjempefint sammen med sin far. Allikevel får jeg en vond klump i magen når jeg tenker på å reise fra de en natt. Samtidig gleder jeg meg veldig til en kveld med venninnene mine og noen glass vin. Når tok du første festen? Anonymous poster hash: 0f906...c87
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg tok første festen 3 uker etter fødsel, men da var babyen med far, jeg var på festen i 2 timer og drakk et halvt glass vin, og jeg dro rett hjem til ungen etterpå. Ville ikke overnattet borte så tidlig jeg da. Anonymous poster hash: e9717...906
SophiesMum<3 Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Det kommer til å gå så fint skal du se :-) babyen har det flott sammen med pappaen sin og du får kose deg og slappe av sammen med gode venninner :-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Eg var ikkje på fest, men overnatta borte i samband med studiar når baby var ca 6-7 mnd trur eg. Det gjekk fint, men kanskje litt enklare samvttighetsmessig når det er snakk om studiar og ikkje fest... Elles var eg i bryllaup der eg kunne drikke litt vin og far gav flaske og hadde ansvaret/ var edru når baby var ca 4-5 mnd. Angra på det i ettertid, sjølv om eg ikkje var full eller borte frå barnet. Veit ikkje kvifor eg angra, men kjem ikkje til å gjere det med nestemann. Anonymous poster hash: 8d0fd...012
Bustetroll Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Babyen er 9 mnd. Lengste jeg har vært borte fra henne er 1 time. Da var jeg på butikken Hun begynner i barnehage neste mnd, så det blir rart.. =(Første festen kommer nok ikke før hun er vant til å bli passet av andre.. Så det blir nok en stund til..
Lille- MO Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 han var 1 år og et par uker når jeg dro ut en kveld. dro når ungen var lagt og kom hjem før han våknet igjen. men det var bestefaren som passet. hadde barnefar vært der fra dag 1, så hadde jeg kanskje dratt ut alene før tenker det går fint med barnet ditt, som skal være med pappan sin, og får flaske. dra og kos deg masse. evnt slutt å drikke tidlig så du kan dra hjem tidlig
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Lille her var 1,5 mnd når hun overnatta hos mommo. Jeg var på sommerfest med jobb og samboer var på noe andre greier. Gikk veldig fint Jeg var å innlagt på sykehuset i 4 dager da lille var 12 uker. Det gikk bra det å, selv om det var verre. For det var ikke frivillig da var pappaen hjemme med henne Anonymous poster hash: 41c55...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå