Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Veldig ofte lover han meg og barna ting han ikke klarer å holde... Det gjelder alt mulig! Jeg blir så frustrert! Han har sagt jeg skal få en ring "snart", det er tre mnd siden vi var å tok fingermål hos gullsmed. "Ja, vi skal dra på ferie, høres ikke Italia bra ut"? Til barna har han lovet tur til Legoland... Ungene lurer nå på når vi skal dra til Danmark. Og nå starter skolen... Han sier han skal gjøre ditt og datt hjemme men ingenting skjer. Når jeg spør han hvorfor han ikke har gort det så kommer det alltid en plausibel forklaring... Han sier han skal komme hjem da og da, men kommer flere timer etterpå. Unnskyldningen kan være at han jobbet i huset, men så kan det vise seg at han istedet har hjulpet venner med flytting, eller foreldrene med noe. Vi må ha huset ferdig om 7 uker for da blir det familieøkning!!! Hva i alle dager skal man gjøre?? Har allerede tatt det opp med han at han aldri må love noe han ikke kan holde. Spesielt ikke ovenfor barna! Han har god inntekt og mye fri så det er ikke tid eller penger det står på... Ovenfor venner og famile stiller han alltid opp når det gjelder og holder det han har lovet. Jeg føler vi ikke betyr så mye for han når han hele tiden bryter avtaler... " Anonymous poster hash: d164f...de6
Lille krøll Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Spør han da, hvem betyr mest? Jeg og barna eller venner? Hvem burde du sette i første rekke? Er det greit at vi blir lei oss vare fordi du tror at vennene dine går fra deg om du ikke stiller opp men vi alltid blir her? Han burde ikke ta dere for gitt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Hva har han å si når du tar det opp med han da? Anonymous poster hash: cac1c...7a4
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Hva har han å si når du tar det opp med han da? Anonymous poster hash: cac1c...7a4 Han kommer med alle mulige forklaringer... Det med ringen har han ikke noen god forklaring på. Han sier at han ikke finner den rette ringen... Men han vet hvilken type ring jeg ønsker meg/liker. Det virker bare som om han ikke synes vi er så viktige lenger... Anonymous poster hash: d164f...de6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Kan det være at han tar familien for gitt? Kanskje han trenger en vekker. Ta deg en langhelg med ungene et eller annet sted, også kan du spørre om han vil at dere skal komme hjem igjen. Anonymous poster hash: bbb33...bf7
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Kan det være at han tar familien for gitt? Kanskje han trenger en vekker. Ta deg en langhelg med ungene et eller annet sted, også kan du spørre om han vil at dere skal komme hjem igjen.Anonymous poster hash: bbb33...bf7 Ja det kan faktisk virke sånn... Det føles sånn hvertfall... At vi blir tatt for gitt. Vet faktisk ikke om jeg har energi til å ta med ungene. Jeg tok de med meg alene for tre helger siden, en langhelg til en annen by ca 6 timers kjøring herfra. Jeg dro alene fordi han "plutselig" hadde sagt ja til å lede et arrangement ifm et verv han har. Det var siste helga hans hjemme før jobbreise... Sliter med bekkenløsning og de er 4/6 år. Han kommer hjem i morgen, vært 2, 5 uker jobb borte... Anonymous poster hash: d164f...de6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Veldig ofte lover han meg og barna ting han ikke klarer å holde... Det gjelder alt mulig! Jeg blir så frustrert! Han har sagt jeg skal få en ring "snart", det er tre mnd siden vi var å tok fingermål hos gullsmed. "Ja, vi skal dra på ferie, høres ikke Italia bra ut"? Til barna har han lovet tur til Legoland... Ungene lurer nå på når vi skal dra til Danmark. Og nå starter skolen... Han sier han skal gjøre ditt og datt hjemme men ingenting skjer. Når jeg spør han hvorfor han ikke har gort det så kommer det alltid en plausibel forklaring... Han sier han skal komme hjem da og da, men kommer flere timer etterpå. Unnskyldningen kan være at han jobbet i huset, men så kan det vise seg at han istedet har hjulpet venner med flytting, eller foreldrene med noe. Vi må ha huset ferdig om 7 uker for da blir det familieøkning!!! Hva i alle dager skal man gjøre?? Har allerede tatt det opp med han at han aldri må love noe han ikke kan holde. Spesielt ikke ovenfor barna! Han har god inntekt og mye fri så det er ikke tid eller penger det står på... Ovenfor venner og famile stiller han alltid opp når det gjelder og holder det han har lovet. Jeg føler vi ikke betyr så mye for han når han hele tiden bryter avtaler... " Anonymous poster hash: d164f...de6 Det høres ut som om det er min mann du snakker om. Jeg har ingen gode råd, føler at jeg har prøvd alt. Vi har og vært på familivernkontoret, hvor ting ble bedre en liten stund før han igjen falt tilbake til sitt gamle. Jeg føler og at jeg blir sittende med alt når det kommer til hjem og barna fordi han hele tiden er ute på andre ting. Jobb ( som han bestemmer selv over) og å hjelpe andre. For en uke siden hadde vi enda engang et oppvaskmøte hvor jeg gråt å sa at jeg nekter å sitte mer alene at han må begynne å prioritere oss. Han er enig der og da, så får vi se hvor lenge det holder denne gangen. Jeg vurderer og gå ifra han dersom han ikke forbedrer seg og det vet han. Anonymous poster hash: a11b0...ddc
Gjest Emea Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Kanskje han sliter? Dårlig samvittighet? Pengeproblemer? el? Eneste måten dere får løst dette på er å snakke sammen. Hva med å ta det opp med ham uten å virke skuffet/komme med beskyldninger osv. Blir straks mye lettere for ham å fortelle hva som er problemet da.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Kanskje han sliter? Dårlig samvittighet? Pengeproblemer? el? Eneste måten dere får løst dette på er å snakke sammen. Hva med å ta det opp med ham uten å virke skuffet/komme med beskyldninger osv. Blir straks mye lettere for ham å fortelle hva som er problemet da. Skal prøve på det... Han er jo ellers en fantastisk mann/pappa... Hadde han bare ikke lovet så mye som han ikke klarer gjennomføre. Hi Anonymous poster hash: d164f...de6
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #10 Skrevet 15. august 2013 Veldig ofte lover han meg og barna ting han ikke kerer å holde... Det gjelder alt mulig! Jeg blir så frustrert! Han har sagt jeg skal få en ring "snart", det er tre mnd siden vi var å tok fingermål hos gullsmed. "Ja, vi skal dra på ferie, høres ikke Italia bra ut"? Til barna har han lovet tur til Legoland... Ungene lurer nå på når vi skal dra til Danmark. Og nå starter skolen... Han sier han skal gjøre ditt og datt hjemme men ingenting skjer. Når jeg spør han hvorfor han ikke har gort det så kommer det alltid en plausibel forklaring... Han sier han skal komme hjem da og da, men kommer flere timer etterpå. Unnskyldningen kan være at han jobbet i huset, men så kan det vise seg at han istedet har hjulpet venner med flytting, eller foreldrene med noe. Vi må ha huset ferdig om 7 uker for da blir det familieøkning!!! Hva i alle dager skal man gjøre?? Har allerede tatt det opp med han at han aldri må love noe han ikke kan holde. Spesielt ikke ovenfor barna! Han har god inntekt og mye fri så det er ikke tid eller penger det står på... Ovenfor venner og famile stiller han alltid opp når det gjelder og holder det han har lovet. Jeg føler vi ikke betyr så mye for han når han hele tiden bryter avtaler... "Anonymous poster hash: d164f...de6 Det høres ut som om det er min mann du snakker om. Jeg har ingen gode råd, føler at jeg har prøvd alt. Vi har og vært på familivernkontoret, hvor ting ble bedre en liten stund før han igjen falt tilbake til sitt gamle. Jeg føler og at jeg blir sittende med alt når det kommer til hjem og barna fordi han hele tiden er ute på andre ting. Jobb ( som han bestemmer selv over) og å hjelpe andre. For en uke siden hadde vi enda engang et oppvaskmøte hvor jeg gråt å sa at jeg nekter å sitte mer alene at han må begynne å prioritere oss. Han er enig der og da, så får vi se hvor lenge det holder denne gangen. Jeg vurderer og gå ifra han dersom han ikke forbedrer seg og det vet han.Anonymous poster hash: a11b0...ddc Jeg har ikke gjort noe med problemet annet enn å forsøkt å snakke med mannen min. Dette har oppstått gradvis de siste 3-4 mnd. Synes det er feil av han å alltid prioritere andre ovenfor oss. Spesielt når jeg er gravid og ekstremt følsom og har større behov for å føle at han bryr seg.. Og det skal jeg si til ham når han kommer hjem. Hi Anonymous poster hash: d164f...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå