Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #1 Skrevet 15. august 2013 Hva slags venner ville dere helst hatt da? Hvor kjedelig hadde det ikke vært om ingen la ut noe som helst, og alle hadde nok blitt lei om alle la ut det samme "gøye" Anonymous poster hash: fa2e6...af3
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #2 Skrevet 15. august 2013 Jeg skjuler bare de som irriterer meg jeg da. Men syting er aldri spennende å lese gang på gang på gang på gang av samme person. Anonymous poster hash: 368b9...42c
DramaMama Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Du er sikkert en slik irriterende Facebookvenn De aller fleste vennene mine er helt ålreite, men det er grenser for hvor mye av det samme man gidder å lese fra hver enkelt person - spesielt syting, skryting og kliss.
Gjest Skrevet 15. august 2013 #4 Skrevet 15. august 2013 Enig med med flere her ja: Syting orker jeg bare ikke, og ei heller løøøøøøøve u babe ( i den sjangern der) i 9 oppdateringer om dagen.
Gemini77 Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Jeg må nesten legge bånd på meg for ikke å svare frekt tilbake når noen legger ut kjærlighetserklæringer direkte til partneren sin som sitter ved siden av dem i sofaen. Har en venn som typisk skriver "fantastisk kveld på sofaen med min kjære med god mat og vin. Elsker deg så høyt min kjære XXX" Snu hodet og si det, ikke sitt med nesa ned i telefonen og skriv det på facebook.. I tillegg blir dette skrevet flere ganger i uka.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Jeg koser meg mest med - Bilder, spesielt fra reiser og opplevelser, både små og store. Har kanskje ikke det store behovet for å se 20 bilder av barnet, men de kan jeg jo bare hoppe over. - Statusoppdateringer som forteller litt og lett om hva folk driver med. Tåler fint å lese at folk går på trening eller skal drikke kaffe eller ta en dusj, selv om hver time kanskje kan bli litt mye.
Bondejenta&lillegutt Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Det fine med facebook er at d går an å slette plagsommee folk fra vennelisten
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Alle klager jo bare over hva de IKKE liker. Veldig få som sier noe om hva de setter pris på av oppdateringer. Anonymous poster hash: 688d7...cac
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #9 Skrevet 15. august 2013 Det aller verste er sytemeldinger, og da i særdeleshet de som "ikke føler for å snakke om" hva det er. Helt greit, selvsagt, men da blir det bare for dumt å rope ut om oppmerksomhet rundt nettopp det problemet. En venninne kaller dem oppmerksomhetshorer, og det synes jeg er et godt ord. Blir også matt av voldsomme kjærlighetserklæringer, gang på gang på gang. Synes en liten kosemelding i ny og ne er koselig, som når mannen skriver "Jammen har jeg en flott kone" eller "Jeg er heldig :)"på konas nye profilbilde, men "eeeeeeeeelsker deg snuskenusseklumpenminsin!!!!" føler jeg meg litt grønn av. Hadde også et vennepar som la ut bilder av forspillet sitt, råklining i badestampen og omfavninger i bar overkropp. De blokkerte jeg, det er ikke noe jeg er interessert i. Ellers synes jeg små hverdagsoppdateringer er helt greit, både morsomme småhistorier og info om hva man har gjort og skal gjøre. Det som virkelig irriterer meg er alle hashtaggene så mange må henge på bildene sine - det blir litt latterlig når et bilde av en blomsterbukett får 10-12 tags. Det er liksom grenser for hvor spennende det er. Anonymous poster hash: 3d124...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå