Gå til innhold

Enkelte kvinnfolk eier ikke skam!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lettere frustrert over hvordan enkelte oppfører seg. Jeg var på ett jobb intervju med forloveden min etter intervjuet ble vi sittende med en kopp kaffe når forloveden min kom. Etter på søker hun som intervjuet meg opp forloveden min på Facebook , skype osv.

Statusen vår på Facebook er også forloved , det er ganske klart der at vi venter barn også. Flere jenter skriver til han vil møtes , flørter og holder på.

Eier de ikke skam??!

 

Jeg ville aldri lagt Ann på noen med kjæreste, forlovede, eller med gravid forlovede, eller forhold i noen form.

Han gir ingen respons. Det bare irriterer meg at folk ikke har noen respekt for forhold eller familier lengre.

 

Anonymous poster hash: 3ddb9...697

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lettere frustrert over hvordan enkelte oppfører seg. Jeg var på ett jobb intervju med forloveden min etter intervjuet ble vi sittende med en kopp kaffe når forloveden min kom. Etter på søker hun som intervjuet meg opp forloveden min på Facebook , skype osv.

Statusen vår på Facebook er også forloved , det er ganske klart der at vi venter barn også. Flere jenter skriver til han vil møtes , flørter og holder på.

Eier de ikke skam??!

 

Jeg ville aldri lagt Ann på noen med kjæreste, forlovede, eller med gravid forlovede, eller forhold i noen form.

Han gir ingen respons. Det bare irriterer meg at folk ikke har noen respekt for forhold eller familier lengre.

 

Anonymous poster hash: 3ddb9...697

Dette må være et tulleinnlegg ;)?

 

Du var på jobbintervju MED forloveden din?

Og du VET (via dine magiske evner ;)?) at hun som intervjuet deg har søkt opp forloveden din (og ikke deg?) på facebook?

 

Ellers trodde jeg "å eie skam" var et uttrykk som gikk ut av vokabularet til folk flest frundt 1960... ;)

 

 

Anonymous poster hash: a653a...4fd

Skrevet

 

 

Er lettere frustrert over hvordan enkelte oppfører seg. Jeg var på ett jobb intervju med forloveden min etter intervjuet ble vi sittende med en kopp kaffe når forloveden min kom. Etter på søker hun som intervjuet meg opp forloveden min på Facebook , skype osv.

Statusen vår på Facebook er også forloved , det er ganske klart der at vi venter barn også. Flere jenter skriver til han vil møtes , flørter og holder på.

Eier de ikke skam??!

 

Jeg ville aldri lagt Ann på noen med kjæreste, forlovede, eller med gravid forlovede, eller forhold i noen form.

Han gir ingen respons. Det bare irriterer meg at folk ikke har noen respekt for forhold eller familier lengre.

 

Anonymous poster hash: 3ddb9...697

Dette må være et tulleinnlegg ;)?

 

Du var på jobbintervju MED forloveden din?

Og du VET (via dine magiske evner ;)?) at hun som intervjuet deg har søkt opp forloveden din (og ikke deg?) på facebook?

 

Ellers trodde jeg "å eie skam" var et uttrykk som gikk ut av vokabularet til folk flest frundt 1960... ;)

 

 

Anonymous poster hash: a653a...4fd

Han kom å hentet meg.

Jeg trenger ikke magiske evner når min forlovede viser meg at hun har lagt ham til å sender han meldinger.

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 3ddb9...697

Skrevet

Det er vel sånne sarkastiske kjerringer som det over tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 3ddb9...697

Skrevet

Ha ha ha, troll ;).



Anonymous poster hash: a653a...4fd
Skrevet

Etter hva jeg ser brukes uttrykket: å ikke eie skam, ganske ofte både i media og av enkelt personer.

Så vil si det er ett ganske vanlig godt Norskt uttrykk.

 

Men det er ikke så greit å vite om man er litt umoden;)

Skrevet

Det er forskjell på Å og OG, og OG og OG!!!! Går det AN! Og hva er dette med at "alle" har begynt å skrive ETT (jobbintervju) og ikke ET jobbintervju? Eller var det kanskje to eller flere jobbintervju?

Sorry, klarer ikke ta det seriøst når noen skriver så slurvete altså.



Anonymous poster hash: b6e6a...c98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...