Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Er ikke inne i politikken i det hele og store! Har null kjennskap til partiene, og vil gjerne ha litt kort om hvilket parti som står for hva.Hadde blitt veldig glad, gidder nok ikke å sette meg ned å søke på hvert enkelt parti. Så interessert er jeg ikke, desverre! Men jeg skal absolutt stemme om jeg finner det "rette" partiet Anonymous poster hash: c2b9a...3a2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hva med å sette seg ned å gå gjennom partiprogram på de enkelte partienes nettsider og ta en valgomat? Istedet for å vente at folk her inne gjør jobben for deg? Vi hadde en helt lik tråd for noen dager siden. Orker ikke svare på fler. Folk får ta ansvar på å finne ut av politisk ståsted selv. Gidder du ikke engasjere deg såpass i å finne ut av det selv, så la vær.. Anonymous poster hash: db552...f55
Anonym bruker Skrevet 15. august 2013 #3 Skrevet 15. august 2013 Signerer henne over, det er vel ikke mye å gidde google partiprogram eller ta valgomaten? Anonymous poster hash: ac77c...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå