Gå til innhold

Har du noen irriterende Facebookvenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har venner som jeg liker mye bedre in real life enn på Facebook. Enkelte klarer rett og slett å være irriterende på FB, noe de ikke er i virkeligheten.

Har feks en som legger ut alt om jobben sin der, masse reklame for jobben og hvor flink hun er og dette er minst 3-4 oppdateringer daglig. Er så drittlei jobben hennes!! I tillegg statuser om trening, tagger seg på joggetur hver dag og legger ut bilder av seg selv på joggetur slik at alle skjønner at hun ikke lyver.(akkurat som jeg bryr meg?)

I tillegg legger hun ut bilder av seg selv der hun er ugjenkjennelig, bildet er så instagrammanipulert at du ikke skulle tro det var samme person. 

Hadde jeg ikke kjent henne så godt ville jeg ha fjernet henne som FB-venn for lenge siden. Slike som henne skjønner rett og slett ikke at "less is more". Folk blir griselei av statusoppdateringene, det blir som spam.

Har dere noen irriterende Facebookvenner?

Anonymous poster hash: 96d44...5ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mange. Spesielt en som trykker liker på ALLE bilder hun legger ut, ALLE statusoppdateringer - hun liker alt hun legger ut. 

Jeg skjemmes.

Anonymous poster hash: f9733...5f2
Skrevet

Har ei singel, barnløs venninne på 36 år som spammer feeden med popstjerneoppdateringercsom en anna fjortis. Hun er sykt opptatt av madonna, lady gaga osv. Hun er på akkurat samme stadie som da vi var 12-13 år..virker det som.

Anonymous poster hash: c1d5a...947

Skrevet

Har en som jeg jobbet med som spammer feeden min med bilder med quotes, leveregler etc. Jeg SPYR av de, er så mange som gjør det, men hun er bare helt extrem. Venter på å få attest fra den jobben så med en gang jeg har fått den så skal jeg slette henne ..moaha. Var der kun i en gitt liten periode så tapet blir ikke stort hverken for meg eller henne likevell.

Skrevet

Er ei som irriterer meg. Eller, hun gjorde det før. Nå har jeg bare fjernet henne fra feeden.

Bytter profilbilde og forsidebilde fleeeere ganger pr dag! Legger ut over 20 bilder bare fra en enkel tur i fjæra osv osv..

Anonymous poster hash: 3cb46...93b

Skrevet

Ja! En jeg irriterer meg grenseløst over. Skryter seg selv opp i skyene av helt vanlige ting. Typ nå har jeg vasket alle vinduene, gitt to unger mat og morgenstell, bakt boller og klipt plen. Skryte status jeg veeet, men jeg er såååå flink <3

Og hele tiden skriver at hun vil ha cola og smågodt. Og at hun er sulten med aaaaaner ikke hva det blir til middag. Ti min senere kan hun stolt proklamere at det ble hvitløksmarienert ditt og datt, ovnsbakte poteter, hjemmelagde brokkoligpai ooooog sjokoladekake til dessert gitt! Som om ikke det var tenkt ut på forhånd.

Og som oftest: advarsel advarsel, skrytestatus på gang!

Grøss.

Er dessverre for nære til at hun kan slettes.

Anonymous poster hash: 4e28d...19c

Skrevet

..pst.. det går an å skjule venners innlegg på feeden sin uten å nødvendigvis slette dem som venn. ;)

Anonymous poster hash: 6c268...9d5
Skrevet

Ja :) Jeg skjemmes litt over hva folk poster i sosiale medier. F.eks en småbarnsmor som idag hadde lagt ut  bilde av tatoveringen sin og man faktisk kan se litt av brystene ( så det faktisk idag, hun kunne jo hold en hånd foran brystet eller hatt en bh på??) bra kropp har hun ja, men regner med hun KUN legger ut lettkledde bilder for å fiske etter oppmerksomhet.. Eller ekstremt teite folk som legger ut, hold dere fast: bilde av sin egen bæsj/tiss. *Puke* 

Anonymous poster hash: 4698a...419
Skrevet

Ja... en av mine beste venner legger ut minst 3 statusoppdateringer om dagen... hun deler masse bilder og skriver omvhverdagslige ting. Ingen har noen interesse av det. Men hun er veldig grei da, til tross for at hun er ganske irriterende på facebook...

Anonymous poster hash: c0401...d66

Skrevet

Jeg har et par som er veldig ivrige på visdomsord med fioler rundt og bilder av kattunger og solnedganger, ei som hæær'n fløtte meg feiler et eller annet hver eneste dag, og ei som klager på støy så fort noen nyser i nabolaget. Ellers er det bare vettuge folk  :D .

Skrevet

Har ei son delte bildene mine uten å spørre først, og så kommenterte alt jeg skrev eller la ut, til enhver tid!!! Alt! Og til tider teite kommentarer. Så jeg har gjort slik at det jeg publiserer ikke blir synlig for henne....Det hjalp.

Anonymous poster hash: c1d5a...947

Skrevet

Jeg er nok en irriterende Facebook venn. Legger ut bilder hver dag!

Anonymous poster hash: ee338...c0c

Skrevet

Svigerinna mi! Oppdaterte statusen minst én gang i timen - type "deilig å slappe av etter en lang dag på jobb", "ble visst pizza til kvelds", "da tar jeg kvelden" osv. News feeden min handlet jo kun om henne! Slettet henne fra feeden, men så dukket hun plutselig opp igjen :o Men nå er det stort sett bare én oppdatering per dag, heldigvis ;) Profilbildet byttes ut et par ganger i uka med et nytt mobilbilde hun har tatt av seg selv på badet hvor hun smiler sukkersøtt med alle tennene sine..

Anonymous poster hash: 78bfe...680

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Ei som legger ut bilder av seg selv, maten sin, jobben sin, drikka si, hunden sin etc heeele tiden, typ "se så perfekt alt i hele verden er" Kunne blokkert med du vet vi liker jo å irritere oss litt også da :P

Skrevet

Har en to-tre som ikke vet sitt eget beste.. Dramaqueens av en annen verden. Statusene dreier seg om hvor fælt de har det, de sier a, men ikke b.. Ofte et det med at en eller flere personer har rassert dagen dems, og at antidepressivaen ikke funker! Selvinnsikten er borte for å si det enkelt.

Anonymous poster hash: bc34a...42f

Gjest lemon-aid
Skrevet

Dette er kanskje ikke irriterende, men uforskammet. Mødre som legger ut statuser som: "Nå er ungen sutrete og grinete i dag også, faen heller! Jaja, ingen søvn på meg ihvertfall når man har en grinete unge" Gled deg til den dagen barnet ditt får facebook, og kan lese dette.

Eller: "Nå har ungen spydd ut hele senga" trengte vi virkelig å vite det?

Si meg, hva feiler dere egentlig?

Skrevet

Ja. Ei som bytter profilbilde hele tiden, oppdaterer hvor hun er til enhver tid og legger ut ca et halvt dusin bilder av ungen sin hver dag. Bor på en annen kant av landet men allikevel vet jeg når hun er på jobb/ hvor hun er til enhver tid pga Facebook.

Anonymous poster hash: e0450...3c9

Skrevet

Det skal veldig mye til for å irritere meg på Facebook. Jeg godtar det aller, aller meste. Jeg får likevel litt frysninger på ryggen av de som stadig legger ut slike sitatbilder med mennesker på en strand, pusekatter, blomster osv. der det står ting som "Jeg er meg selv, og klarer du ikke godta det, er du uansett ikke verdt å ha som venn" eller "jeg er kanskje ikke penest, flinkest, smartest, men jeg er meg selv". BLÆÆÆRK. Også har jeg en venninne som STØTT legger ut mystiske statuser som ikke sier noen verdens ting. Typ: "Idag blir en vanskelig dag..", men som aldri oppklarer hvorfor. :P

Anonymous poster hash: cd90f...080
Skrevet

Ei som lager ut ordtak og utdrag av sanger hver eneste dag. Og det er gjerne siktet mot mannen hennes. Så lett å se om de er venner eller ei :P

Skrevet

To stk. Svigerinna mi sitter fast i offerrollen og alt handler bare om hvor fælt hun har det, og alt det fæle som har skjedd. Og livet er så urettferdig og folk er så slemme. Sier ofte a men ikke b, sånn at folk liksom skal fiske etter hva som er galt. Utrolig irriterende. Har skjult henne fra feeden min. Er så dritlei

Nr to er sånn som beskrevet over her. Legger ut flere statuser per dag om helt hverdagslige ting og gjerne en oppdatering på slutten av dagen om hva de har gjort den dagen. Og ofte en del sutring over at slankeoperasjon gjør at hun er sliten og trøtt, får dumping osv.

Anonymous poster hash: 38d40...72c

Skrevet

#sweet#søteste#babyboy#childrenoftheworld#prøvernytt#myk#varm#warm#summer#sommer#prinsenmin#prince#søtest#6mnd#6months#pjuuuuk !

På hvert j... bilde på fb.

Anonymous poster hash: 84683...9f9

Skrevet

Hater slike sitatbilder og ordtak! Har også ei som legger ut en haug med bilder av både seg selv og ungene, gjerne i den samme posituren, hver eneste dag... Og et par som sender masse kliss til hverandre, noe som både er irriterende og litt komisk siden jeg tilfeldigvis vet at det ikke er så bra mellom dem irl. Den siste irriterende personen spyr ut statuser om hvor hardt det er å være alenemor, men hun har sååå gode venner som støtter henne og hun er eeeevig takknemlig...

Ellers liker jeg Facebook jeg, altså. ;)

Skrevet

Jeg er venn med ei som liker ALT jeg gjør. Hver eneste status, hvert eneste bilde, og tilogmed det jeg kommenterer hos andre (som ikke er felles venner) liker hun. I mange tilfeller vet jeg at hun ikke har peiling på det hun liker.

Dette gjør hun med alle FBvennene sine.

Jeg har prøvd å finne en måte å skjule det jeg gjør for henne, men ender vel opp med å slette henne som venn.

Anonymous poster hash: 127b0...f4f

Skrevet

En som legger ut 20 like bilder, tatt rett etter hverandre, flere ganger i uka. Det hadde holdt lenge med ett. Hn har lagt ut flere tusen bilder av barna og flere hundre bilde av hunden. Oppdaterer til stadighet om magevondt og øreverk, og syke unger. Det er snakk om statuser på 200 ord.

Anonymous poster hash: e6ec4...944

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

- Folk som ukritisk deler videre all spam som legges ut.  Når de trykker på den sammen "advarselen" eller "svarer du ikke på denne her er du ikke min venn lenger" fire ganger i året, bør det vel snart gå opp et lys om at dette er bare tull.

- Ordtak og andre såkalte "kloke ord" ledsaget av oversøte bilder av et eller annet intetsigende

- De som sier a, men ikke b

Og sikkert noe mer også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...