IceNose Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Annerledes avføring?Feber?Urolighet? Hvor gamle var de?
Tarssan Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Mine tre har fått sine første tenner ved ca 4 mnd. Det har vært helt uproblematisk, plutselig var det bare tenner der . Og slik har det vært ved alle tannfrembrudd, heldige oss
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Masse luft i magen, litt sutrete, var 6mnd. Det kom 6 tenner på to og en halv uke Anonymous poster hash: 24b2c...9ef
IceNose Skrevet 15. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2013 Gutten min på 4 mnd har vært sutrete og urolig de siste dagene.Det er han aldri.Han har siden i begynnelsen av mnd hatt 2-4 bæsjebleier om dagen!Vanlighvis har han kun en på formiddagen. Han har ikke vært varm.Han sov hele natten men nå vil han plutselig opp en gang midt på for å spise. Oj 6 tenner på 2,5 uke..!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. august 2013 #5 Skrevet 15. august 2013 Førstemann merka jeg sjeldent noe på, men hun er en sånn som tåler mye av både smerte og sykdom før hun sier så mye. Gråter feks ikke ved blodprøver, vaksiner o.l, og hopper i sofaen selv ved 39-40 i feber. Hun hadde feber ved noen av tennene og noen løsere bleier, ellers merka jeg ikke noe. Minsten er litt av samme ulla, så han er stort sett smørblid, men siklet endel før det brøt frem 2 tenner ved 5 mnd. Nå er det på'n igjen med sikling, og jeg ser et eller annet nede i munnen, så det er nok noe på vei igjen. Men nå er han syk samtidig da, så feber og sutring kommer av det, og ikke av tennene.
trintra Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 Mine har vært sutrete og innimellom grått en del, spesielt ettermiddag/kveld/natt, våknet en del av smerter. Har måttet ty til stikkpille av og til for at de skal klare å sove. Noen ganger også feber, og mer avføring enn vanlig, ofte bløt og nærmest "etsende". Siklete og desperat etter å suge og tygge på ting.
☆☆☆ Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Merka lite til dei 15 første tennene, men ho har ei hjørnetann no som ikkje kjem fram og ho kan bli ganske frustrert om kvelden, gnir fingeren mot tanna og klagar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå