Gå til innhold

Forslag til julegaver ungene kan lage selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

LITT tidlig ute kanskje.. Men tenkte å lage julegaver med ungene men aner ikke hva. Det er to toåringer og jeg tenker at det er greit å begynne snart så vi kan ha koselige hobbykvelder utover høsten i stedet for å stresse livet av oss i november/desember. Noen forslag til hva vi kan lage? I fjor malte vi kaffekopper. Og alle ble veldig glad (sa de ihvertfall :P) for gave fra ungene som de har laget selv. Så tenkte gjenta suksessen i år!

Anonymous poster hash: bfb8e...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

• Lykter - mal på syltetøyglass, og lag hank av store treperler tredd på ståltråd
  • Magneter - mal på treplater som er lett runda på ene siden og rett på andre siden. Eller lag nisseansikt ved å lime på sjegg, lue og øyner. Lim på magnet til slutt
  • Juletrekuler - mal på glasskuler eller isporkuler
  • Bokser - mal på bokser i tre, eller lim på diverse ting (skruer, makaroni, pinner osv) på lokket og spraymal boksen etterpå - blir ganske tøft
  • Gryteunderlag - mal på hvite fliser og lim treperler under som bein

Anonymous poster hash: d90c2...04c

Skrevet

Jeg kjøpte hvite ganske romslige krus på Europris som jeg tapet med maskeringstape en stor firkant på den ene siden. Der fikk de male inni med keramikktusjer. Så skrev jeg navn på andre siden og brente de i steikovnen. Bestemor og bestefar bruker sine hele tiden :)

Kan male på mye forskjellig.

Et år fant jeg røtter i fjæra, kan kjøpes i gartneri. Og laget nisser av piperensere som vi tvinnet garn rundt. Laget en nisse som gikk på ski. Småtteri man får kjøpe i hobbybutikk. Snøspray og mose. Ble kjempe fin borddekorasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...