Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 http://www.frelsesarmeen.no/no/frelsesarmeens_arbeid/krigsropet/hoyre_kolonne/smakebiter_fra_magasinet/Abort+p%C3%A5+overtid.d25-SwBLW0T.ips#.UguVlCshy94.facebook Anonymous poster hash: a1ec5...7fa
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 hva er det? (REDD..) Anonymous poster hash: f3180...19f
Valentines Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Artikkel om aborter der barnet er i grenseland til å overleve...
BellaSuz Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Uff sitter her med frysninger av å lese dette, mens jeg ammer lillejenta mi (ekstra vondt å lese da). Jeg synes oppriktig synd på jordmødre og andre i helsevesenet som må oppleve dette og se på at barnet må dø av seg selv. For det første synes jeg at det er alt for langt uti svangerskapet å få innvilget abort ved uke 22 og senere, og så lenge fosteret lever når det blir født burde det vært lov med aktiv dødshjelp. Blir kvalm!!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 hva er det? (REDD..) Anonymous poster hash: f3180...19f Fostre som blir abortert bort i uke 22+6 som lever og blir lagt på skyllerommet for å dø, i Norge!! Anonymous poster hash: fb919...f3a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Så utrolig grusomt! Stakkars, stakkars små babyer.... Og stakkars jordmødre!:'( Anonymous poster hash: a417a...628
DramaMama Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Forferdelig. Det burde ikke vært lov å abortere så sent, og jeg fatter ikke at noen klarer det heller.
Von Hertelhofen Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Jeg orker ikke lese den artikkelen... Men er det sant at de virkelig blir lagt på skyllerommet? Hvorfor kan ikke jordmødrene eller sykepleierne gi de litt omsorg før de dør?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Så at et foster ble lagt i et bekjen for å bli kastet i søpla, men så så de at barnet levde...Noen levde i flere timer....Tenk så grusomt å ligge der å fryse og sulte til de dør...:'(:'(:'( Anonymous poster hash: a417a...628
Zalosalutt Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Ja, det er grusom lesning Det må være utrolig belastende for både jordmødre og andre som jobber med spedbarnsomsorg. De fleste fostre på den "alderen" gjør de alt for å redde, og ofte overlever de. Samtidig kan ikke jordmødre overprøve abortnemda, som er de som tillater så sene aborter.. Det må være et helvete å stå i..
anonymemammaen Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Jeg skjønner ikke disse kvinnene som makter å gjennomføre aborter så sent i et svangerskap. Det kan selvfølgelig være av forskjellige årsaker, men å gjøre noe slikt? Jeg har ikke ord. Og de jordmødrene som må være vitne til dette uten "lov" til å gjøre noe.. Jeg blir helt målløs. Det er babyer! Ikke fostre uten armer, ben, hjerne, følelser, hud, fingre eller tær. Det er til dels levedyktige babyer som trenger lang, intensiv behandling for å overleve, men de KAN overleve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå