Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Har prøvd med slike reseptfrie midler fra apoteket,men hjelper jo ingenting. Hva kommer dette av og hva gjør jeg? Er så ille at jeg kjennes lukta hele tiden, fysj :-/ Anonymous poster hash: 69abb...800
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 jeg og.. føler jeg kjenner den selv gjennom klær.. er ikke råtten lukt men sterk utflodlukt liksom ;/ enten fordi vi har mer utflod, eller sterkere luktesans (begge) vært hos gyn 2x og har aldri nevnt noe om at noe virker galt da.. vært der av andre årsaker.. kjipt , kjenner den godt selv hvertfall Anonymous poster hash: 4fb87...503
beibilykke Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Bakteriell vaginose kanskje?! Da må du snakke med legen å få antibiotika krem som du selv sprøyter inn i 7 dager eller noe veldig likt sånn som på apoteket!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 jeg hadde bakteriell vaginose etter forrige fødsel... tror det var så mange hormoner og endringer at det kom aldri til seg selv etter svangerskapet.. da fikk jeg antibiotikakur (tabletter) av legen som jeg måtte ta (husker ikke hvor lenge) og cannesten vaginalkapsler jeg skulle ta etterpå (fordi jeg var garantert å få soppinfeksjon av behandlingen.. det fikk jeg og) husker ikke hva det het, men hvis det bare kommer og kommer så lenge en er gravid så må en kanskje vente til etterpå ? Anonymous poster hash: 4fb87...503
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 det var også det eneste som hjalp på meg forresten... prøvde ALT av vivag , osv som de har på apoteket først, uten noe mer virkning enn et par dager.. Anonymous poster hash: 4fb87...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå