Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Ja, hun er rett og slett helt merkelig. Synes det er vanskelig å forholde meg til henne. Vi har blitt kjent gjennom felles venner, og hun er blitt veldig glad i meg og vil ofte finne på ting. Jeg er jo glad i henne også, og hun er snill og grei, men hun sier så mye rart og fjernt at jeg ofte blir helt stum. Anonymous poster hash: b3303...029
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 har du eksempler da? Anonymous poster hash: c907e...ed3
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Litt vanskelig å si noe om da du ikke kommer med eksempler. Anonymous poster hash: f1e1b...354
Gjest Antarctica Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Fyll opp "Gullkorn"-tråden, er du snill. Vi trenger det!
beibilykke Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Høres dønn ut som ei venninne av meg det der .. ...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Du får ingen sympati fra oss uten noen eksempler her.... Når det er sagt så er det mange jeg kjenner som i blant detter ut med litt rare eller kleine ting, ingen krise av den grunn . Anonymous poster hash: a6493...1e0
Gjest Bjørketreet Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 (endret) Rare venninner er gull verdt synes nå jeg Endret 14. august 2013 av Bjørketreet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå